Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon BP8
Fra : Thomas

Dato : 26-05-03 12:02

Hejsa

Min storebror vil gerne have et vertikal greb/battery pack til hans Canon
Eos 3000...
Jeg har nu fundet ud af at der findes to stk. Den ene hedder BP8

se billede her:
http://www.tristatecamera.com/lookat.php3?sid=e4k9ldg3&sku=CANBP8&cs=store.p
hp3&store=1&levels=00310091&st=0

Den anden hedder GR80TP
Jeg har fundet ud af at der ikke er nogen udløser knap på GR80TP
- så den vil min bror ikke have...

Men jeg kan ikke nogen steder finde oplysninger om, om der er en udløser
knap på
BP8 - Har endda checket stort set alle de sider google kommer frem med, når
jeg
søger på navnet... Så nu håber jeg en af jer herinde kan hjælpe med den
oplysning?

Mvh. - Og på forhånd tak

Thomas

Fra : MiBO

Dato : 26-05-03 14:59

Thomas wrote:
> Hejsa
>
> Min storebror vil gerne have et vertikal greb/battery pack til hans Canon
> Eos 3000...
> Jeg har nu fundet ud af at der findes to stk. Den ene hedder BP8

<snip>

> [...]
> jeg
> søger på navnet... Så nu håber jeg en af jer herinde kan hjælpe med den

Hej,

mit bedste bud: nej ingen udløser.

Jvf: http://www.camera.canon.com.my/camera_lenses/accessories/other/
har alle greb med udløser det beskrevet at de har en udløser, og for
bp-8 står der intet.

Du kan evt. maile til Canon. Det må være det mest præcise svar man kan få :)

/michael