Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S/H version af "I love you"
Fra : max

Dato : 25-05-03 23:59

news:tTbAa.15729$YZ6.571248@news010.worldonline.dk

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 26-05-03 13:35

Det er sgu godt fanget.

Jeg oplevede lige selv at se to svaner i flugt over en gyldenrød limfjord i
går aftes... og mit kamera havde jeg selvfølgelig lige pakket ned i tasken
igen.

Mvh
Sune

Fra : René Sørensen

Dato : 26-05-03 19:24

Max,

Det er faktisk bedre i BW ! Du ku godt arbejde lidt med billedet i
Photoshop/PSP for at reducere den blokning af højlyset der er i svanerne;
kontrast eller bedre endnu med 'curves'.

- René

Fra : max

Dato : 26-05-03 20:03

> [...]
> Photoshop/PSP for at reducere den blokning af højlyset der er i svanerne;
> kontrast eller bedre endnu med 'curves'.

Hey Rene,
Det er rigtigt der er en lille smule mere tegning i højlyset i farvebilledet,
men det blokker også.. Billedet er overeksponeret, så der er ikke meget
at komme efter.. I s/h billedet gav jeg en gang "softfilter", diffuse glow.
Det snupper også noget i højlyset, for meget nok..
-max-