Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Samkøb - refillblæk til Canon S og i print~
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 25-05-03 12:14

Jeg har besluttet mig for at købe en omgang refill-blæk til min Canon S900 hos
http://www.selectafont.co.uk som jeg har fået anbefalet af flere S900/9000
brugere i UK. Blækket matcher Canons eget blæk så godt at det ikke skulle være
nødvendigt at omprofilere.

Blækket kan bruges til de Canon printere der bruger BCI-6 patroner, fx S900,
S800 og i950.

Refill-sættet leveres dog i sæt a 6 farver a 125 ml hver (der er 10-15 ml blæk
i en original Canon patron, dvs. der er til 8-12 genfyldninger af hver farve)
og så meget printer jeg ikke, så jeg søger efter en person i Kbh. der vil dele
sådan en portion med mig.

Prisen for sådan en pakke er 53 pund, dertil lægges 3.75 pund for 2
starterkits og 1 pund for 6 tomme flasker, så vi kan dele blækket. Porto er ca
5-6 pund. Ialt ca. 64 pund = 672,- kr. (kurs 1050) dvs ca. 336 pr. person.
(Alle priser er fratrukket 25% rabat som firmaet kører med i denne uge indtil
30/5)

Jeg foretager indkøb og betaling men vil ikke lægge penge ud, så vi skal mødes
inden da.

Svar pr- e-mail og gerne hurtigt, da firmaet kører med 25% rabat indtil fredag
aften d. 30/5, så vi skal mødes i starten af den kommende uge..

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : zigge

Dato : 25-05-03 18:17

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message
> [...]
> brugere i UK. Blækket matcher Canons eget blæk så godt at det ikke skulle

Nu ved jeg ikke hvor du har dine oplysninger fra (vel ikke deres
hjemmeside?), men prøv at checke www.genfyld.dk også. Jeg bruger deres
farver til min Canon S820D og er godt tilfreds, selv om jeg måske godt kunne
have fornøjelse af en profilering af printeren.

Mvh
//zigge

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 29-05-03 00:09

> [...]

> S900/9000 brugere i UK. Blækket matcher Canons eget blæk så godt at det
> ikke skulle være nødvendigt at omprofilere.

Jeg søger stadig nogen som kunne være interesseret i at dele en omgang blæk...

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth