VBA og Word
Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 22-05-03 21:46

Jeg sidder og bøvler lidt med en form til Word, hvor jeg gerne vil
have formen til at indsætte noget i dokumetegenskaber\dokumentinfo i
felterne titel, emne, kategori og nøgleord. Men lang tids søgning i
hjælpefile har ikke bragt mig nærmere målet.

Er der nogen i gruppen, som kan hjælpe mig med hvilke kommandoer, som
kan indsætte noget i ovennævnte egenskabsfelter ??

MVH

Jens Peter Sørensen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 22-05-03 22:57

On 22 May 2003 13:45:42 -0700, jens.peter@privat.tele.dk (Jens Peter
Sørensen) wrote:

> [...]
>
>Er der nogen i gruppen, som kan hjælpe mig med hvilke kommandoer, som
>kan indsætte noget i ovennævnte egenskabsfelter ??
Man kunne prøve noget ligende:
ActiveDocument.BuiltInDocumentProperties(wdPropertyCompany) =
"BigBrother"
Læg mærke til "wdPropertyXXX" hvor dine nøgleord er XXX
Prøv F2 når du er i editoren. her kan bla søges på "wdProperty", så er
det ellers at prøve sig frem.

/Hans