form mail problem
Fra : Lars Munksø

Dato : 27-05-03 07:13

Vi har gennem lang tid haft denne side til at virke:
http://www.gtbicycles.dk/mobil/downloads.html

Nu får brugerne denne besked:

Warning: The email address mobil@gt.dk was rejected for the
following reason: script not configured to allow this address

Error: Bad or Missing Recipient
There was no recipient or an invalid recipient specified in the
data sent to FormMail. Please make sure you have filled in the
recipient form field with an e-mail address that has been
configured in @recipients or @allow_mail_to. More information on
filling in recipient/allow_mail_to form fields and variables can
be found in the README file.

The recipient was: [ mobil@gt.dk ]

Det virker underligt at sige: "no recipient or an invalid
recipient" og samtidig sige: "The recipient was: [ mobil@gt.dk ]"

Hvad er der sket??

Hilsen

Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jon Ege Ronnenberg

Dato : 27-05-03 13:08

Enten har jeres ISP lukket muligheden for at sende mail gennem
formmail (måske skal man lave rettigheder i CGI scriptet, så andre
(som ikke har betal) ikke kan bruge det). Eller også sender i til en
mail adresse som ikke virker...
Eller også ved jeg det ikke :-0

Fra : Munksoe

Dato : 27-05-03 13:28

Tak Jon,

Det har virket fint et et års tid. Kan det være at Perl scriptet (Form Mail)
kan være blevet opdateret til en nyere vertion? - for den skriver noget om
et parameter som jeg ikke før har brugt (eller kender): @allow_mail_to

Hilsen

Lars

Fra : Munksoe

Dato : 27-05-03 14:11

Cybercity har simpelthen forbudt at sende email til adresser, som de ikke
selv hoaster.
Denne oplysning kan sikkert hjælpe mange andre i samme problem.

Hilsen

Lars

Fra : Jon Ege Ronnenberg

Dato : 27-05-03 15:35

Munksoe wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Cybercity har simpelthen forbudt at sende email til adresser, som de ikke
> selv hoaster.

Det giver mening...

> Denne oplysning kan sikkert hjælpe mange andre i samme problem.
>
> Hilsen
>
> Lars

Det er jeg sikker på. Cybercity burde have informeret alle deres kunder om
dette.

Fra : Munksoe

Dato : 27-05-03 15:57

Nemlig - totalt frustrerende.
Samtidig har de ændret således at den ikke kan "GET" men kun "POST".
Så da jeg endelig fik løst det ene problem, så kom det næste.
Håber at andre nu kan spare en masse tid.