computerspilsmusik
Fra : ChrisStoffer

Dato : 26-05-03 23:03

Hej Gruppe

Der var engang en der spurgte om et link til en side der sælger muusik fra
computerspil. Jeg er sikker på det er en tysk butik men jeg kan ikke huske
linket, så hvis der er nogen af jer der kender så ville jeg blive meget glad
=O)

Mvh
Christian

Fra : Astrid

Dato : 27-05-03 01:19

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> linket, så hvis der er nogen af jer der kender så ville jeg blive meget

Kender du Press Play On Tape?

http://www.pressplayontape.com/

Det er ret sjovt! Jeg kan anbefale deres CD.

Med venlig hilsen Astrid

--
Svar: Fordi det ikke er den rækkefølge man læser i.
Spørgsmål: Hvorfor?

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 27-05-03 08:47

Således skrev "ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> i
dk.kultur.musik Tue, 27 May 2003 00:02:50 +0200:

> [...]
>linket, så hvis der er nogen af jer der kender så ville jeg blive meget glad

Ikke tysk, men ham her gør det en del i musik fra Amigaen
<http://www.bjornlynne.com>

<http://www.synsoniq.de/index.php?langchange=2&> har alle Back in
Time-skiverne med C64-musikken, samt en bunke andre spilrelaterede
skiver.

Knud
--
Where am I? (Metaphysics). How do I know that? (Epistemology).
So what? (Ethics).

Fra : ChrisStoffer

Dato : 27-05-03 12:44

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in

> <http://www.synsoniq.de/index.php?langchange=2&> har alle Back in
> Time-skiverne med C64-musikken, samt en bunke andre spilrelaterede
> skiver.
> Knud

Det er faktisk lige præcis den side jeg søger, så tak for hjælpen =O)
Mvh
Christian

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 27-05-03 09:16

> [...]
> linket, så hvis der er nogen af jer der kender så ville jeg blive meget

Jeg ved godt det ikke er helt det du spørger om, men her er et link til en
emulator som spiller C64 (hovedsagelig spil) melodier :

http://www.geocities.com/SiliconValley/Lakes/5147/sidplay/

Der er også links til samlinger af flere tusinde originale C64 melodier.

Måske du kan hacke det, så du selv kan brænde dine egne compilations.

Kasper

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 27-05-03 12:07

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> linket, så hvis der er nogen af jer der kender så ville jeg blive meget

Ja, jeg troede slet ikke det var den slags du spurgte efter - men når nu
alle andre snakker om C64, så må jeg jo hellere springe med. Chriss Abbott
sælger jo "Back in Time" CD'erne på http://www.c64audio.com/, og ellers kan
man finde sjove remixes på http://remix.kwed.org/ . . . endelig kan man læse
og se en del på http://www.remix64.com ... Go for it!!!

/Thomas Hillebrandt

Fra : ChrisStoffer

Dato : 27-05-03 12:22

"Thomas Hillebrandt" <news@thomashillebrandt.com> wrote in message
> [...]
> alle andre snakker om C64, så må jeg jo hellere springe med. Chriss Abbott

Hej allesammen

Dem kendte jeg ikke så tak for alle linkene =O) Der er også et sted der
hedder
www.amiga-immortal.com

Jeg leder efter en speciel tysk side hvor man kan købe soundtracks fra
rimeligt nye spil som command and conquer etc. Jeg kan ikke huske om det var
oppe i musik gruppen eller computerspils gruppen.

Mvh
Christian