Stikord i Quark Xpress 4.1
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 26-05-03 22:22

Hejsa.

Er der nogen her, der kan forklare mig, hvad fejlen

"Der er ingen standardsider med et sammenkædede standard tekstfelt som
stikordsregisteret kan løbe ind i"

[sådan cirka ordlyd]

betyder

Jeg skal laveb et dokument, som skal starte med at importere en tekstfil
tagget med Quarktags [som vist hedder forme på dansk] og så skal jeg
have valgt en række ord ud, som er markeret med en bestemt typografi, og
lave indeks ud fra dem.

Hjælp ønskes.

Jeg regner med at skulle bruge de to Xtenmsions: Index og Xpreess Tags
filter

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 26-05-03 22:33

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> Hejsa.
>
> Er der nogen her, der kan forklare mig, hvad fejlen
>
> "Der er ingen standardsider med et sammenkædede standard tekstfelt som
> stikordsregisteret kan løbe ind i"

Når du opretter dit dokument, skal du huske at sætte kryds i "Automatisk
tekstfelt"

Var det bare det?

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen . preben AT ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 26-05-03 23:39

Hej Preben

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Når du opretter dit dokument, skal du huske at sætte kryds i "Automatisk
> tekstfelt"
>
> Var det bare det?

Det vil vise sig i morgen. Nu skal jeg sove

Men kan du det der med at køre taggede filer ind?
Jeg prøvede lige at indsætte den taggede fil (æble-H), som jeg lige
havde puttet ud (æble-alt-H); men det indsatte bare teksten uden at
formattere den. ,-(

##
Tak i øvrigt for farvehjælp - det kører jo nemt lige nu ,_)
Så får vi se med PDF-generering; men det har da plejet at virke.

Er der for øvrigt nogen af jer, der har scannersoftware til en Linocolor
Jade II liggende, som I ikke bruger mere?

/Seb

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-05-03 00:00

> [...]

> Jeg prøvede lige at indsætte den taggede fil (æble-H), som jeg lige
> havde puttet ud (æble-alt-H); men det indsatte bare teksten uden at

Er der forme på teksten?
Har du kryds i "Medtag forme", når du henter teksten ind?

> Tak i øvrigt for farvehjælp - det kører jo nemt lige nu ,_)

Velbekomme.

> Så får vi se med PDF-generering; men det har da plejet at virke.

Bare sig til hvis det går i udu.

/Preben

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 27-05-03 09:35

Hejsa

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Er der forme på teksten?

Den tekst, jeg eksporterede havde forme, ja, og det ser ud til, når jeg
læser den eksporterede taggede fil, at de står som en "slags html"

> Har du kryds i "Medtag forme", når du henter teksten ind?
Nej, det kunne jeg jo prøve

/Seb

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-05-03 12:12

> [...]

> Den tekst, jeg eksporterede havde forme, ja, og det ser ud til, når jeg
> læser den eksporterede taggede fil, at de står som en "slags html"

Utroligt, hvad et enkelt krys kan gøre

/Preben

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 27-05-03 13:17

Hej

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Utroligt, hvad et enkelt krys kan gøre

Jo og er der nok af dem, betyder de, at man skifter regering

/Seb