Jeg er lidt flov
Fra : Leyna

Dato : 26-05-03 21:36

Det her er ganske enkelt pinligt... I går aftes kom jeg hjem efter en
temmelig anstrengende arbejdsweek-end, og så skulle jeg da lige tjekke
min post, før jeg skulle til ro. Dér modtager jeg så en mail fra
Whiskas (fordi jeg på et eller andet tidpunkt har udfyldt et af deres
spørgeskemaer) og den indeholdt en lykønskning til min Mini-mis, som
fyldte 4 år i går. Det havde jeg rent svedt ud. Jeg ved det. Jeg er en
dårlig katte-ejer, og vældig, vældig flov... Hun fik dog en dåse tun
at gå i seng på (som hun pænt delte med Popsie), så jeg nåede da at
gi' hende lidt festlighed i hverdagen.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-05-03 22:26

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fyldte 4 år i går. Det havde jeg rent svedt ud. Jeg ved det. Jeg er en
> dårlig katte-ejer, og vældig, vældig flov...

Ej det gør skam intet.. Mine katte har sgu heller aldrig husket min
fødselsdag. Min nuværende kat får ingen ekstra opmærksomhed på dens
fødselsdag - fordi vi ikke ved hvornår pokker den har fødselsdag :).. Det er
en tilstrejfer kat.. det er derfor..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Leyna

Dato : 27-05-03 11:52

On Mon, 26 May 2003 23:25:36 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.dk> wrote:

>"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ej det gør skam intet.. Mine katte har sgu heller aldrig husket min
>fødselsdag.

Hmmmm... Du har fat i noget dér! Måske man skulle opdrage kattene til
at huske vores mærkedage først! *G*

>Min nuværende kat får ingen ekstra opmærksomhed på dens
>fødselsdag - fordi vi ikke ved hvornår pokker den har fødselsdag :).. Det er
>en tilstrejfer kat.. det er derfor..

Der sætter man en dato. Det er i hvert fald sådan vi har gjort når vi
ikke har anet hvor gammelt dyret reelt var.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 26-05-03 22:23

Hej Leyna!
Den har jeg også prøvet i år *G*
Chérie fyldte 3 år d. 5/5, og det kom jeg i tanke om 2 dage for
sent...endda mit i et førstehjælpskursus *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : Leyna

Dato : 27-05-03 11:52

On Mon, 26 May 2003 23:22:41 +0200, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

<glemte kattens fødselsdag>

>Den har jeg også prøvet i år *G*
>Chérie fyldte 3 år d. 5/5, og det kom jeg i tanke om 2 dage for
>sent...endda mit i et førstehjælpskursus *G*

Vi er nogle rigtig grumme kattemødre!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-05-03 22:48

> [...]
>
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Det siger jeg jer, hvis min mor vovede at glemme min fødselsdag
8. januar, hvis det skulle have interesse), så.........
Jeg mener, det er den vigtigste dag på hele året, dagen hvor jeg
gjorde min entre i denne verden.
Den ville jo ingenlunde være det samme uden mig, derom hersker
ingen tvivl.
De to andre kattekræ i familien har også en fødselsdag, men om de
blev glemt - who cares ???
Heldigvis er det ikke sket endnu, at min fødselsdag er blevet
glemt og jeg nægter også at tro, det vil ske nogensinde, for jeg
er jo

Nå, jeg må vist smutte
mange missehilsner fra Ferina

Hej Leyna og Mini-Mis

Jeg har lige fået en kat med roterende storhedvanvid fejet væk
fra tastaturet, så nu kan jeg lige sende en forsinket lykønskning
til Mini. Håber hun havde en fin-fin dag - trods hendes mors
glemsomhed *GG*

mvh Eva

Fra : Coffea ramosa

Dato : 26-05-03 23:16

> [...]
> 8. januar, hvis det skulle have interesse), så.........
> Jeg mener, det er den vigtigste dag på hele året, dagen hvor jeg

Stenbukke er også noget så traditionelle..

> De to andre kattekræ i familien har også en fødselsdag, men om de
> blev glemt - who cares ???

Min kat skal udover stamtavle have fødselsdato med tidspunkt, så jeg kan
følge dens horoskop..

Fra : Leyna

Dato : 27-05-03 11:52

On Mon, 26 May 2003 23:48:14 +0200, "Eva Schmidt"
<safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>fra tastaturet, så nu kan jeg lige sende en forsinket lykønskning
>til Mini. Håber hun havde en fin-fin dag - trods hendes mors

Joeh, hun nåede jo at guffe tun i sig, og mad DET kan hun altså godt
li'!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pia J

Dato : 27-05-03 07:04

> [...]
> dårlig katte-ejer, og vældig, vældig flov... Hun fik dog en dåse tun
> at gå i seng på (som hun pænt delte med Popsie), så jeg nåede da at

Så må du købe en ekstra stor julegave istedet

Jeg må tilstå, jeg ikke har den slags traditioner for mine dyr. De har
fødselsdag to gange om dagen mener de selv: Når de får morgenmad og når de
får aftensmad. Og en tur i skoven for hundene det er juleaften x 3.

:Pia & zoo

Fra : Leyna

Dato : 27-05-03 11:52

On Tue, 27 May 2003 08:04:10 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Så må du købe en ekstra stor julegave istedet

Jeg ved nu ikke rigtigt... Min sidste julegave var altså et gigantisk
kattetræ, som fylder godt op i stuen. Det var vel egentlig beregnet
til kattene, men se om de gider at bruge det... tsk tsk tsk

>Jeg må tilstå, jeg ikke har den slags traditioner for mine dyr. De har
>fødselsdag to gange om dagen mener de selv: Når de får morgenmad og når de
>får aftensmad. Og en tur i skoven for hundene det er juleaften x 3.

Jeg har nu heller ingen særlige traditioner, men hunden får altså
julegave... Det gjorde kattene også, men de var komplet ligeglade. *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 28-05-03 23:26

Leyna <webmaster@big-girls.dk> wrote in

> Hun fik dog en dåse tun
> at gå i seng på (som hun pænt delte med Popsie), så jeg nåede da at
> gi' hende lidt festlighed i hverdagen.

Hæhæ, ja hvem har ikke prøvet det. Godt de ikke sidder og venter på
fødselsdagsgaver
Tillykke med Mini-mis's 4 års dag.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Leyna

Dato : 28-05-03 23:57

On 28 May 2003 22:26:03 GMT, Kate <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote:

>Leyna <webmaster@big-girls.dk> wrote in

>Hæhæ, ja hvem har ikke prøvet det. Godt de ikke sidder og venter på
>fødselsdagsgaver
>Tillykke med Mini-mis's 4 års dag.

Takker på Mini's vegne. Hun er alt for hoven til at gide at svare
selv!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk