Hvad skedte her
Fra : (Søren Grøndahl Jens~

Dato : 26-05-03 19:01

Jeg har lige optateret til OS 9 fra OS 8.6 ,derefter har jeg kørt
softwareopdatering fra krontrolpalenet. Ny starter min iMac 333 i
firmware og jeg skal skrive "boot" for at komme i gang med at arbejde
med den. Så er der heller ingen problemer, men det kan jeg ikke leve
med. hvad skal jeg gøre ?

--
MVH
Søren Grøndahl Jensen

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-05-03 21:04

Søren Grøndahl Jensen - sgj@aalborg.mail.telia.com on 5/26/03 8:00 PM wrote:

> [...]
> firmware og jeg skal skrive "boot" for at komme i gang med at arbejde
> med den. Så er der heller ingen problemer, men det kan jeg ikke leve

Prøv at skrive følgende når prompten kommer:

reset-nvram
set-defaults
reset-all

--
/peter

Fra : (Søren Grøndahl Jens~

Dato : 27-05-03 07:10

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Prøv at skrive følgende når prompten kommer:
>
> reset-nvram
> set-defaults
> reset-all

Det var det der skulle til.