Kvinder kvinder kvinder, jeg blir sindssyg
Fra : Andropov

Dato : 26-05-03 15:18

Her er noget jeg fandt på oestrogen.dk
Nedenstående brevskriver har noget ret i alt det med at mænd skal
tækkes kvinder.

Jeg synes at diskussionen mellem M og K er blevet så forpestet af
politisk korrekthed at jeg brækker mig.

Pludselig skal alle mænd vide alt om "rullende orgasmer", have
forståelse for "kvindens situation på arbejdsmarkedet", synes at det
er helt okay at kvinder knepper udenom (det er jo ham der har været et
skvat..?) osv. osv.

Hvor ville det dog være sjovt, principielt, at vende det om. Lave
fortegnet om. Hvor meget interesserer det egentlig kvinder, hvordan
mænd har det på nævnte punkter? Og hvorfor skulle de ikke interessere
sig? Det kan godt være der er tale om gamle nyheder, men jeg synes sgu
der skal til at komme noget balance i tingene. Og mændene danser rundt
efter den politiske korrekthed, ukritisk... for at få noget fisse. Man
vil jo nødig fremstå som sexistisk. Og bliver der endelig kritiseret
fra mandens side starter sætningen typisk med "jeg ÆÆÆLSKER kvinder og
kvinder er jo nok bedre end mænd blah blah". Ville en kvinde starte en
kritisk sætning mod mænd med betragtninger om hvor meget bedre mænd er
i forhold til kvinder? Nej sgu da! For det er totalt overflødigt og
gammeldags med den slags høflighedsfraser overfor kvinder, når der
skal diskuteres!

Der er også en tendens til ukritisk mistænkeliggørelse af manden og
hans motiver.. Det er fx HELT iorden bare at påstå, at mænd tænker med
pikken, selvom der er groft generaliserende udtalelse der grænser til
chauvinisme. Hvordan mon kvinder ville have det, hvis jeg påstod at
det eneste de tænkte på var giftemål og børn? Nej vel!

Det må i disse år være dejligt let at være kvinde - sådan seksuelt
set. Hendes lyster er jo genstand for en helt vanvittig interesse i
disse år; mænd læser med stor appetit artikler om kvinder der "også
vil have sex og masser af det og som ved hvordan de vil have det"...
Bare se de kulørte aviser! Det sælger sgu, lortet.

Men ville kvinder være lige interesserede i mænds seksualitet (udover
den trivielle, traditionelle gang oralsex debat)? Gu ville de ej! Det
hele er blevet så fikseret om kvinden og hendes seksualitet, at
mandens behov er blevet sekundære. "Han tænker jo alligevel bare med
pikken"...

En anden ting: Når mænd påpeger ubalancer, som jeg eksempelvis gør
her, bliver de kaldt for tudekoner. Hmmm... Hvor er det egentlig
sjovt, at kvinder godt vil have ligestilling på alle andre områder,
men når det kommer til det her, så skal manden stadig være den stærke
hvis behov forbliver implicitte, mens kvinden er den "modtagende", den
"der skal tages hensyn til".

Jeg håber den åbenlyse ubalance er en midlertidig ting. Et
overgangsfænomen. En trend. Og at selv de overeksponerede kvinder -
når trenden har lagt sig lidt - udvider deres interesse for
seksualitet til at omfatte andet end deres egen krop.

Hilsen Morten

Fra : christian

Dato : 26-05-03 16:12

Jeg synes de fleste er søde nok

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 26-05-03 16:22

christian <nuclear75@hotmail.com> skrev:
>Jeg synes de fleste er søde nok
Jo, det er rigtig nok.
Men man kan alligevel sige ja til meget af det brevskriveren mener.

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 26-05-03 16:55

I en meddelelse skrev christian <nuclear75@hotmail.com> følgende:

> Jeg synes de fleste er søde nok

Taaaak!

--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Hjemmeside: http://transgender2.dk

http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : christian

Dato : 26-05-03 17:54

> Taaaak!

Se Andropov, endnu en glad og sød pige som er fuld af lykke og kærlighed

man`solen skinner i det glade Jylland....

christian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-05-03 19:18

On Mon, 26 May 2003 18:53:39 +0200, "christian"
<nuclear75@hotmail.com> wrote:

>Se Andropov, endnu en glad og sød pige som er fuld af lykke og kærlighed
>
>man`solen skinner i det glade Jylland....

ja hvis det er i Jylland så ......behøves man ikke at sige mere så
ligger det i naturen af sagen så passer det sgu !!!

Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket#############################
alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-05-03 19:13

On 26 May 2003 07:17:56 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

> [...]
>tækkes kvinder.
>

>Jeg synes at diskussionen mellem M og K er blevet så forpestet af

yEPS :)
hvorfor man alternativt må opsøge andet selskab ind dem der er hoppet
på den :)

> [...]
>forståelse for "kvindens situation på arbejdsmarkedet", synes at det
>er helt okay at kvinder knepper udenom (det er jo ham der har været et

det er simpelthænd fordi de ikke for SMÆK NOK - med fare for at træde
i BW s sko så skrev nietzhie noget i retningen af når mændene bliver
svagelige så bliver kvinderne maskuline !!!

> [...]
>der skal til at komme noget balance i tingene. Og mændene danser rundt
>efter den politiske korrekthed, ukritisk... for at få noget fisse.

trust me jeg har været ung også er det sgu heller ikke længer siden
alt der der blød mand kommer man ingen vegne med eller i det hele tage
at være stratekisk i sit forsøg på at få kusse - sagen er enten så går
det eller så går det ikke .....og går det slet ikke så er det sgu
billiger at gå på bordel ...

> [...]
>i forhold til kvinder? Nej sgu da! For det er totalt overflødigt og
>gammeldags med den slags høflighedsfraser overfor kvinder, når der

tjaaeee puhhh genrelle vendninger osv . men Øhh i mellem 2 mennesker
der nu er faldet for hianden og det ellers køre ja så er det sgu
sjældent et problem tror jeg ( ? ) men jeg kan d agodt se hvis det er
kreteriet når man skal finde moderene til sine aner ...så er det
selvføligt ikke nemt .... menjeg tror sgu ikke man skal skrabe så dybt
i sjælden for at finde mennesket under alt det andet fis ...

> [...]
>chauvinisme. Hvordan mon kvinder ville have det, hvis jeg påstod at
>det eneste de tænkte på var giftemål og børn? Nej vel!

jamen Øhh hvad ville du sige hvis du sad der - eller retter hvad ville
du helst sige hvis du nu sad der over for den enste ene ? og hvordan
er hun så ???

>Det må i disse år være dejligt let at være kvinde - sådan seksuelt
>set.

hvis du tænker på at få pik så har det ALTID være nemt efter 6 guld øl
så er de fleste mænd bornt to fuck anyo woman near

>Hendes lyster er jo genstand for en helt vanvittig interesse i
>disse år; mænd læser med stor appetit artikler om kvinder der "også
>vil have sex og masser af det og som ved hvordan de vil have det"...

og de for de !!!!!!!!!!

>Bare se de kulørte aviser! Det sælger sgu, lortet.

har de gjort siden 1972

>Men ville kvinder være lige interesserede i mænds seksualitet (udover
>den trivielle, traditionelle gang oralsex debat)? Gu ville de ej!

nix

>Det
>hele er blevet så fikseret om kvinden og hendes seksualitet, at
>mandens behov er blevet sekundære. "Han tænker jo alligevel bare med
>pikken"...

don`t we all .....

>En anden ting: Når mænd påpeger ubalancer, som jeg eksempelvis gør
>her, bliver de kaldt for tudekoner. Hmmm... Hvor er det egentlig
>sjovt, at kvinder godt vil have ligestilling på alle andre områder,

det er skide uretfærdigt .... men ja sårnda livet så mycke falskthet

>men når det kommer til det her, så skal manden stadig være den stærke
>hvis behov forbliver implicitte, mens kvinden er den "modtagende", den
>"der skal tages hensyn til".

hmmmm...........tjjaaaa ikke ´min well nogen gange ,,,,,..... men jow
ja dte er sgu ikke rart at tænke tanken til ende

> [...]
>når trenden har lagt sig lidt - udvider deres interesse for
>seksualitet til at omfatte andet end deres egen krop.

well morten jeg kan godt følge dit dillema men Hmm sagen er at jeg
læser det som du står uden for og kikker ind og dte ser sindsygt ud
men kvinder er sgu nu en gang lige så forskelige som mænd - angiveligt
mere ....og når man så at sige er inde ...så står sagerne sgu en del
anerledes ind de beskirves som fænomer der er oppe i tiden ...

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Andropov

Dato : 26-05-03 22:00

så skrev nietzhie noget
>i retningen af når mændene bliver
>svagelige så bliver kvinderne
>maskuline !!!
Men det er vel ikke altid fordi manden har været svagelig at konen
knepper udenom....

>trust me jeg har været ung også er
>det sgu heller ikke længer siden
>alt der der blød mand kommer man
>ingen vegne
Ja, det nytter ikke noget at lave om på sig selv.
Det bliver det nok aldrig bedre af.

>tjaaeee puhhh genrelle vendninger
>osv . men Øhh i mellem 2 mennesker
>der nu er faldet for hianden og det
>ellers køre ja så er det sgu
>sjældent et problem tror jeg ( ? )
Ja, der er nok mange af de ting som bliver nævnt i debatter som slet
ikke bliver et problem i den virkelige verden når man er faldet for
hinanden og det kører.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-05-03 23:29

On 26 May 2003 13:59:43 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

> så skrev nietzhie noget

>Men det er vel ikke altid fordi manden har været svagelig at konen
>knepper udenom....

Det kommer selvføligt an på natureen af relasionen - men jeg vil som
privat person tæve livet ud af min kærste hvis hun bollede uden om
dethar jeg sådan set ville med alle de kærster jeg har haft igenem
årene ( på nær en enkelt prostitueret , det var lidt noget andet )
og det tror jeg at de har ku mærke .... ellers så er det blevet gjort
uhyre diskret og det er såan ok med mig hvis jeg ikke kan mærke
eller se det / vide det ......
men jeg tror det ikke....men uanste hvad så synes jeg fysisk vold er
helt held i orden ved bedrageri med sex - fordi det er simpelthænd det
mest ondskabsfulde man kan gøre over for et mennesker der stoler på
enog elsker en så må man sgu fp orden i sine sager ... før man gør
det!

ja det var vist det jeg skrev :)

> [...]

( ohh hop lige en gang når du citere dvs et mellem rum så er den
hjemme

>Ja, der er nok mange af de ting som bliver nævnt i debatter som slet
>ikke bliver et problem i den virkelige verden når man er faldet for
>hinanden og det kører.

ja ja probmler vil der sgu altid være men .... de bliver sgu fære med
årene synes jeg - det er faktisk ret fedt og blive ½ gammel - det slog
mig lige at jeg ikke har tænkt på slevmord i 2 år ca.
hvor jeg stort set ikke tænkte på andte fra jeg var 9 til 35 :)

Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket#############################
alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
billiger internet med binaere grupper ? se :
http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online.asp

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 27-05-03 00:11

>Det kommer selvføligt an på
>natureen af relasionen - men jeg vil som
>privat person tæve livet ud af min
>kærste hvis hun bollede uden om

Men ved kvinder er det nok mest hvis de er blevet forelsket i en
anden person. Derimod mænd kan nok snarere have en onenightstand
selv om de har en kæreste i forvejen (altså de mænd som boller
udenom)

så synes jeg fysisk vold er
> [...]

Ja, jeg tror heller ikke jeg ville gøre det, hvis jeg kom i
situationen.

>ja ja probmler vil der sgu altid
> [...]

Selvmord tænker man vel kun på hvis der er problemer af en eller
anden art. En jeg arbejdede sammen med begik selvmord da kæresten
forlod ham.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-05-03 18:39

On 26 May 2003 23:10:57 GMT, andropov@ofir.dk wrote:

>Men ved kvinder er det nok mest hvis de er blevet forelsket i en
>anden person.

JA DET ER selvføligt uhensigtsmæsigt men - helved stå i om der skal
komme en ind med sit lem i det HELLIGSTE AF DET HELLIG ( SKEDEN)
det er maximal ydmygels ........

> Derimod mænd kan nok snarere have en onenightstand
>selv om de har en kæreste i forvejen (altså de mænd som boller
>udenom)

ja sjovt nok der er kvinder lidt anerledes og en del mere fleksible
synes jeg at forstår når jeg spørger .... hvis det er noget ged der er
sket i en brandert men som ikke betyder noget så ... er det ikke til
stående klapsalver men dog til at leve med - MEN helved komplimneter
eller følser for andre så er helved løs ..

jeg ved sgu ikke jeg tror nu kun det er problem hvis der er en
grundligene usikkerhed i forholdet eller i den der har det skidt af de
2 med egent selværd =?

>så synes jeg fysisk vold er
>
>Ja, jeg tror heller ikke jeg ville gøre det, hvis jeg kom i
>situationen.

det er en formidable go ide det kan måske gi en tid i spjældet men på
den anden side så sender det et signal til andre om hvad konsikvensen
er af bedrag og det er sgu ok !!!

>Selvmord tænker man vel kun på hvis der er problemer af en eller
>anden art.

Uhh du det er en lang og neuanceret debat .........der findes bare liv
der ikke er værd at leve .....

>En jeg arbejdede sammen med begik selvmord da kæresten
>forlod ham.

jamen fint med det ....håber hun var go , eller en død værd ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Celestienne

Dato : 27-05-03 00:42

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> mest ondskabsfulde man kan gøre over for et mennesker der stoler på
> enog elsker en så må man sgu fp orden i sine sager ... før man gør

Fysisk vold er ikke "helt i orden" af nogen som helst grund!

Jo, jeg synes at man bør ha' orden i sine sager og jo, jeg synes bedrageri med sex er noget lort
(men er ikke alt bedrageri det?), men der er absolut *intet* der berettiger til fysisk vold mod
en partner.

Cel
--
If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the courage to live it.
~ John Irving ~

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 27-05-03 09:39

I en meddelelse skrev Celestienne blandt andet følgende:

> Fysisk vold er ikke "helt i orden" af nogen som helst
> grund!

Kære Cel, *sig det igen!*

> Jo, jeg synes at man bør ha' orden i sine sager og jo,
> jeg synes bedrageri med sex er noget lort (men er ikke
> alt bedrageri det?), men der er absolut *intet* der
> berettiger til fysisk vold mod en partner.

Ih, hvor *er* jeg enig.

> Cel
> --
> If you are lucky enough to find a way of life you love,
> you have to find the courage to live it. ~ John Irving ~

Hvor finder du disse sandheder?

---
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Celestienne

Dato : 27-05-03 11:13

Sophie Frederikke Schröder wrote:

> Hvor finder du disse sandheder?

Kan faktisk ikke huske hvor jeg fandt netop denne som har været min favorit længe, men
sandsynligvis på en Britisk Ds side *lol* Ellers har jeg det med at samle den slags sandheder
op alle mulige steder og notere dem i min lille blå bog når ånden kommer over mig :P

Cel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-05-03 18:49

On Tue, 27 May 2003 10:38:31 +0200, "Sophie Frederikke Schröder"
<sophie@transgender.dk> wrote:

Ohhhh Sophie

>Kære Cel, *sig det igen!*

har du aldrig mødt en kærlighed der var stor nok til at du ville dæbe
dø og leve for den :)
det er jo der man finder sin sjælf sin afgrund og sin kærlighed når
det falder på plads i sit hjerte !
Mv.
Bo MM

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 27-05-03 19:19

I en meddelelse skrev Bo M Mogensen blandt andet følgende:

> [...]
> Schröder" <sophie@transgender.dk> wrote:
>
> Ohhhh Sophie

> har du aldrig mødt en kærlighed der var stor nok til at

Nej Bo, det tilkommer ikke mig, eller nogen anden, at tage liv.

> det er jo der man finder sin sjælf sin afgrund og sin
> kærlighed når det falder på plads i sit hjerte !

Absolut *ikke* enig!

--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Søren

Dato : 01-06-03 18:25

Hej Bo,

> har du aldrig mødt en kærlighed der var stor nok til at du ville dæbe
> dø og leve for den :)

Det er jo ikke det det handlede om ;)

Der er forskel på at banke den man "elsker?" og banke (eller lignende)
andre der udgør en trussel for den man elsker. Og sidstnævnte handling kan
lige så vel være motiveret af egoisme som af kærlighed.

Den der banker sin partner handler ud fra ren egoisme (og usikkerhed).
Kærlighed er tilgivende... Og vil _i_yderste_konsekvens_ (den kærlighed du
vist refererer til), føre til at man lader den man elsker løbe med en
anden hvis det er det der gør dem (mest) lykkelige.

Fastholdelse er ikke kærlighed men egoisme !

Vi indeholder alle en vis portion egosisme - det er en
overevelsesnødvendighed - men det er en fejl at forveksle den med
kærlighed.

> det er jo der man finder sin sjælf sin afgrund og sin kærlighed når
> det falder på plads i sit hjerte !

Kærligheden til partneren eller til dig selv ?

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-06-03 20:36

On Sun, 1 Jun 2003 17:25:11 +0000 (UTC), "Søren"
<Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> wrote:

Hej Søren

>Kærligheden til partneren eller til dig selv ?

jeg tror ikke der er nogen forskel - thi når man elsker er man jo ikke
emre aflene ( forhåbentligt

Mv.
Bo MM

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-05-03 18:43

On Tue, 27 May 2003 01:41:41 +0200, "Celestienne"
<celestienne@hotmail.com> wrote:

>Fysisk vold er ikke "helt i orden" af nogen som helst grund!

selvføligt ikke - men i nogen ganske få situasioner når man ud over
rigtigt og forkert hvor der kun er handlinger & følser tilbage !

>Jo, jeg synes at man bør ha' orden i sine sager og jo, jeg synes bedrageri med sex er noget lort

klart !

>(men er ikke alt bedrageri det?), men der er absolut *intet* der berettiger til fysisk vold mod
>en partner.

på ingen måde .... men man er jo heller ikke sig selv når man gør det
....har du aldrig prøvet det med at du ligesom bliver en anden - når
instingterne tager over ? følsen af hvidt lys adralin og som man ser
igenem et kalejdoskop .... den koberabgige smag af blod i munden som
blod årene springer i halsen som rasseriet vokser inden i en ?
også det hvide lys hvor man bliver hmm ? en slags organisk dynamik af
handling..... det er faktisk bårde pisse ubehageligt fordi det tager
en evighed at koge ned bagefetr - men imens der er man fri - hinsides
godt og ondt rigtigt og forkert ....

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Celestienne

Dato : 27-05-03 20:48

Bo M Mogensen wrote:
> - men i nogen ganske få situasioner når man ud over
> rigtigt og forkert hvor der kun er handlinger & følser tilbage !

Og i de situationer bør man have så megen selvdiciplin at man bevarer herredømmet over sine
handlinger selvom følelserne giver en lyst til noget ganske andet!

> .... men man er jo heller ikke sig selv når man gør det

Hvor praktisk at kunne lægge skylden et andet sted ;)

> [...]
> handling..... det er faktisk bårde pisse ubehageligt fordi det tager
> en evighed at koge ned bagefetr - men imens der er man fri - hinsides

Jo, og hvis jeg havde valgt at følge dem og erklære at jeg ikke var mig selv, istedet for at
sætte en ære i at bevare herredømmet og være ansvarlig for mine handlinger, havde min eks-mand i
dag været en død mand.

Nej, jeg mener stadig ikke at der er *noget som helst* der berettiger til vold, uanset hvordan
du vender og drejer det.

Cel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-05-03 15:12

On Tue, 27 May 2003 21:48:14 +0200, "Celestienne"
<celestienne@hotmail.com> wrote:

>Og i de situationer bør man have så megen selvdiciplin at man bevarer herredømmet over sine
>handlinger selvom følelserne giver en lyst til noget ganske andet!

ja og nej fordi - hvis man kan det så elsker man ikke nok
kan man ikke slippe rovdyret løs dræbe leve og dø for sin kærlighed så
er det ikke dyb nok !

>Hvor praktisk at kunne lægge skylden et andet sted ;)

ja ja men man står nu med den afligevel - har været kvartals spritter
i mange år - ham den anden kendet jeg sgu heller ikke men jeg
betale hans regninegr havde hans tømmermænd gi i retten for ham
gjorede hans undskyldninger - han var på alle planer mig et dyrt
bekendtskab jeg har godt nok ikke set ham i 7 år selv om han på en
måde sider her i den stol som jeg gør :)

> [...]
>sætte en ære i at bevare herredømmet og være ansvarlig for mine handlinger, havde min eks-mand i

ja hvis det var af kærlighed så var det jo smukt :)

>Nej, jeg mener stadig ikke at der er *noget som helst* der berettiger til vold, uanset hvordan
>du vender og drejer det.

nej men det er jo netop skønheden i det ....

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : PerX ...

Dato : 29-05-03 16:27

In article <affdefe6c066449a7dae9909637335a6@TeraNews>,
chokmah@spamcop.net says...

> ja og nej fordi - hvis man kan det så elsker man ikke nok
> kan man ikke slippe rovdyret løs dræbe leve og dø for sin kærlighed så
> er det ikke dyb nok !

Ja det ville jeg jo også mene, men samtidig virker det tit som det er en
mindretals holdning, at mange går mere op i praktiske ting og så må det
være nok med de følelser der nu måtte være. Jeg læste faktisk om en
undersøgelse fra USA, hvor flertallet sgade de ikke brød sig om at være
vild forelsket, at have de store følelser fordi de ikke brød sig om at
'miste kontrollen' så de valgte nogen du godt kunne lide, nogen de kom ud
af det sammen med og havde nogle interesser tilfældes med og det var så
pr definition kærlighed.

Öh well...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-05-03 22:34

On Thu, 29 May 2003 17:26:59 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
>'miste kontrollen' så de valgte nogen du godt kunne lide, nogen de kom ud
>af det sammen med og havde nogle interesser tilfældes med og det var så

ja dte kan du jo nok se .... hvis man ikke vil resikere at tabe sig
selv for sin kærlighed så kommer man aldrig til at leve tror jeg

var det ikke shapspere der sagde der var bedre at have elsket og dø
ind at have levet uden at leve jeg kan sgu ikke huske det præcist men
det var noget i den dur -

men fortøvrig han var svans ???

Mv.
Bo m Mogensen

Fra : PerX ...

Dato : 30-05-03 04:00

In article <6e9dfdfa95ffc712a1b5d54bee18eaa8@free.teranews.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> ja dte kan du jo nok se .... hvis man ikke vil resikere at tabe sig
> selv for sin kærlighed så kommer man aldrig til at leve tror jeg

Jeg håber da det er rigtig, på den anden side mente H.C. Andersen jo:
"At rejse er at leve" - men så havde han vist heller ikke det store held
i kærlighed.

> var det ikke shapspere der sagde der var bedre at have elsket og dø
> ind at have levet uden at leve jeg kan sgu ikke huske det præcist men
> det var noget i den dur -

Tennyson tror jeg, men jeg spekulerer på om man ikke finder lige så meget
livsvisdom i den ukendtes: "Better to have loved a short girl than never
to have loved a tall."

> men fortøvrig han var svans ???

Well, han gik stille med dørene, men mange hans tyvende sonette indikere
det (han priser en smuk kvinde skabt af moder natur, som dog ændrede
mening og gjorde skabning til mand

Fra : Chokmah

Dato : 30-05-03 15:29

On Fri, 30 May 2003 05:00:24 +0200, PerX ...
> [...]

>Jeg håber da det er rigtig, på den anden side mente H.C. Andersen jo:
>"At rejse er at leve" - men så havde han vist heller ikke det store held

Puhh nu er jeg ikke den store HCA ekspert men han var da lidt en
miserabel eksistens så ... ?? næppe ... hisrtorien ha da til den bedre
del af min ointering ikke meldt nmoget om hans eksuelle præferancer
eller held og lykke ???

>Tennyson tror jeg, men jeg spekulerer på om man ikke finder lige så meget
>livsvisdom i den ukendtes: "Better to have loved a short girl than never
>to have loved a tall."

ja så tror jeg han har nappet den :)

>Well, han gik stille med dørene, men mange hans tyvende sonette indikere
>det (han priser en smuk kvinde skabt af moder natur, som dog ændrede
>mening og gjorde skabning til mand

j ajeg kan ikke lige huske de nærmer omstændigheder :) ??
men der skullle være noget ....

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Sophie Frederikke Sc~

Dato : 30-05-03 09:21

> [...]

> var det ikke shapspere der sagde der var bedre at have elsket og dø
> ind at have levet uden at leve jeg kan sgu ikke huske det præcist men

Bo dog, brug et pænere sprog. Nu får du sikkert Hr. Hjort på nakken

Iøvrigt er det vist slet ikke bevist at Shakespeare var homoseksuel.
--
Kærlig hilsen

Sophie Frederikke

Fra : Chokmah

Dato : 30-05-03 15:36

On Fri, 30 May 2003 10:20:45 +0200, "Sophie Frederikke Schröder"
<sophie@transgender.dk> wrote:

>Bo dog, brug et pænere sprog. Nu får du sikkert Hr. Hjort på nakken

nej nej for fan Hr . Hjort og jeg har været op og ned af den her
MANGE GANGE , men han er faktisk slet ikke slem de værste er de
POLITISKE KOREKTE hetro seksulle der er så SØDE OG FORSTÅENDE over
for de naturlige AFVIGER .... og de skal bare flames

>Iøvrigt er det vist slet ikke bevist at Shakespeare var homoseksuel.

nej det er bare sladder....

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Celestienne

Dato : 29-05-03 17:11

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-05-03 22:24

On Thu, 29 May 2003 18:10:31 +0200, "Celestienne"
<celestienne@hotmail.com> wrote:

ja nu vil jeg da være ked af at side og skam rose mine egene indlæg
men lige frem re poste dem ubevsaret --- så er det sgu heller ikke
bedre

Fra : Celestienne

Dato : 29-05-03 17:23

Bo M Mogensen wrote:

> ja og nej fordi - hvis man kan det så elsker man ikke nok
> kan man ikke slippe rovdyret løs dræbe leve og dø for sin kærlighed så
> er det ikke dyb nok !

Nu var talen jo ikke på at "slippe rovdyret løs" *for* sin kærlighed men derimod *på* sin
kærlighed, hvilket i mine øjne et noget gansk andet. Og at påstå jeg kun elsker nok hvis jeg
kan banke min utro kæreste... Nej, den tror jeg altså ikke på; det er ikke kærlighed.

> [...]
> bekendtskab jeg har godt nok ikke set ham i 7 år selv om han på en
> måde sider her i den stol som jeg gør :)

Held og lykke med at holde ham væk :)

> ja hvis det var af kærlighed så var det jo smukt :)

Det var *ikke* af kærlighed og ikke spor smukt, det var rent og skært had.

> nej men det er jo netop skønheden i det ....

Jeg kan stadig ikke se nogen form for skønhed i at tæske (eller dræbe) sin samlever uanset
hvilken grund man måtte mene at have til at gøre det.

Og undskyld posten uden bemærkninger, fingeren smuttede på send-knappen

Cel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-05-03 22:29

On Thu, 29 May 2003 18:23:14 +0200, "Celestienne"
> [...]

>kan banke min utro kæreste... Nej, den tror jeg altså ikke på; det er ikke kærlighed.

Ohh du kyske .....sand kærlighed skelner ikke der er bare og handler
der efter ...........

>Held og lykke med at holde ham væk :)

ja dte må du sgu nok sige og for helved jeg har få kredit kort igen -
jeg kan lige se det for mig sidste gang jeg var på druk på det i 87
25 000 kr på 2 uger ..... men ok med min sidste dignose så kommer jeg
sgu jeg nok ikke til at hænge på regningen

>Det var *ikke* af kærlighed og ikke spor smukt, det var rent og skært had.

det er anden sag !!!

>Jeg kan stadig ikke se nogen form for skønhed i at tæske (eller dræbe) sin samlever uanset
>hvilken grund man måtte mene at have til at gøre det.
>
>Og undskyld posten uden bemærkninger, fingeren smuttede på send-knappen

det sker ...når man bruger oe ... jeg har selv lige ligget og postet i
en gruppe hvor det kun er min oe der er slået til .... jeg ved ikke om
jeg fik sendt nogen privat email .... men jeg fik sgu 3

jow dte gør du : X-Newsreader: Microsoft Outlook Express
6.00.2600.0000

skift til agent så sker det ikke !!!!

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Celestienne

Dato : 29-05-03 22:48

Bo M Mogensen wrote:

> Ohh du kyske .....sand kærlighed skelner ikke der er bare og handler
> der efter ...........

Sand kærlighed har intet at gøre med at banke sin utro kæreste! Intet du kan sige kan få mig
til at ændre ved den indstilling Bo, så mon ikke det er på tide at lade emnet falde og bare
blive enige om at vi ikke kan blive enige?

Cel

Fra : PerX ...

Dato : 30-05-03 03:29

In article <58cd1037fb9ec92df63aa5fa8687353c@free.teranews.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> [...]
> 25 000 kr på 2 uger ..... men ok med min sidste dignose så kommer jeg
> sgu jeg nok ikke til at hænge på regningen

Hvad skal det sige, er du ved at logge ud sådan permanent?

Fra : Chokmah

Dato : 30-05-03 14:42

On Fri, 30 May 2003 04:29:13 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <58cd1037fb9ec92df63aa5fa8687353c@free.teranews.com>,
>chokmah@spamcop.net says...
>
>Hvad skal det sige, er du ved at logge ud sådan permanent?

Øhh ja ....inficeret busespyt kirtel efter Hmm 2 fl vodka 15 pils og
x antal genstande vider i byen... oven på 3 ugers druk = bue spyt
kirtel tal mellem 800-1200 normal 200

så jow jeg var sgu ved krepere :)

Fra : PerX ...

Dato : 30-05-03 15:23

In article <rmnedvsdqpqr6hfdtbpaneamohn1alqmot@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> Øhh ja ....inficeret busespyt kirtel efter Hmm 2 fl vodka 15 pils og
> x antal genstande vider i byen... oven på 3 ugers druk = bue spyt
> kirtel tal mellem 800-1200 normal 200

Yikes! Jeg mente ellers at have hørt man konservere ting i spiritus? *G*

Fra : Chokmah

Dato : 30-05-03 15:52

On Fri, 30 May 2003 16:23:07 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Yikes! Jeg mente ellers at have hørt man konservere ting i spiritus? *G*

ja fro helved du ville ku ha msidt mig på en varm strand og jeg ville
have været lige så smuk 3 mdr efetr som da jeg døde ikke at det var et
skønt syn ;)

fut :dk.snak.snik

Fra : Søren

Dato : 26-05-03 21:57

Hej Andropov,

> Her er noget jeg fandt på oestrogen.dk
> [Snip]

Du besøger oestrogen.dk... Du har problemer med kvinderne.
Jeg ville ikke drømme om at spilde tid på oestrogen.dk... Jeg har ikke
problemer med de skjønne (i hvert fald ikke den slags problemer ;)

Mon der er en lektie i det ?

(Måske det er passende at nævne at jeg heller ikke tonser rundt på diverse
"mande-sider" der IMO er lige så meget spild af tid.

Du kan intet sted læse en alment brugbar opskrift på hvordan en mand skal
være (heller ikke her). Find ud af hvem/hvad _du_ vil være... Og så _vær_
det - uanset hvad din omverden mener (så længe du ikke skader andre
fysiskt eller emotionelt).
Hvor svært kan det være at være (Eller at lade være med ikke at være) ?

> Nedenstående brevskriver har noget ret i alt det med at mænd skal
> tækkes kvinder.

Det kan godt være at det er en smule mere omstændigt at gå imod strømmen,
men hvis dit mål er "upstream" er det stadig den korteste vej :)

> [Snip]

En sørgerlig hulkehistorie hvis primære virkemiddel er generalisering,
come on, tror du virkelig at alle kvinder er ens ? Er alle mænd måske ?

Politisk korrekthed er ikke et scoremiddel i den brede befolkning, lige så
lidt som fx. filosofi eller retorik... Det er drifterne der skal vækkes,
ikke intellektet (omend hr. Larsen havde ret da han sang "Wisdom is sexy"
:)

> [...] Og mændene danser rundt
> efter den politiske korrekthed, ukritisk... for at få noget fisse.

Ups, der røg jeg så udenfor gruppperingen "mændene", men hva' det har nu
aldrig afholdt mig fra at nyde "livets goder" ;)

> Man vil jo nødig fremstå som sexistisk.

Man(d) må altså ikke indrømme at der er forskel på kønnene ?

> Og bliver der endelig kritiseret
> fra mandens side starter sætningen typisk med "jeg ÆÆÆLSKER kvinder og
> kvinder er jo nok bedre end mænd blah blah".

"_Så_ er det vist tilstrækkeligt!" virker også... især hvis du har et
spanskrør hængende :)

> [...]
> hans motiver.. Det er fx HELT iorden bare at påstå, at mænd tænker med
> pikken, selvom der er groft generaliserende udtalelse der grænser til

Nååå, ikke græde... De mener det slet ikke så slemt ;)

> Det må i disse år være dejligt let at være kvinde - sådan seksuelt
> set.

Det får du nok på puklen for at skrive *GG*

> Bare se de kulørte aviser! Det sælger sgu, lortet.

Ja, specielt til politisk korrekte "mænd".

> [...]
> den trivielle, traditionelle gang oralsex debat)? Gu ville de ej! Det
> hele er blevet så fikseret om kvinden og hendes seksualitet, at

Sludder.

> En anden ting: Når mænd påpeger ubalancer, som jeg eksempelvis gør
> her, bliver de kaldt for tudekoner.

Er det så mærkeligt...
Man kan i øvrigt balancere den slags "mænd" med lithium ;->

> [...]
> men når det kommer til det her, så skal manden stadig være den stærke
> hvis behov forbliver implicitte, mens kvinden er den "modtagende", den

Hvorfor er det altid tudekonerne der snakker om at !Åhhh nej, mænd skal
være stærke" ?
I et godt forhold er begge stærke, men på hver deres felt og disse
"ubalancer" går så i sidste instans op i en højere balance.

> Jeg håber den åbenlyse ubalance er en midlertidig ting.

_Jeg_ håber "mænd" vil holde op med at beskue verden gennem dere egen
navle og se alle nuancerne og måske tillige gro en smule af den tolerance
de selv vræler på !

Kvinder er da dejlige og forskellige og inspirerende og en masse andet
godt, men jeg ved selvfølgelig ikke om de ser anderledes ud fra tudekonens
synsvinkel (i så fald skulle sidstnævnte kategori måske få deres
respektive mødre til at tørre deres små øjne, så de kan se verden som den
virkelig ser ud ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Henning

Dato : 27-05-03 07:35

Søren wrote:

> [...]
> tudekonens synsvinkel (i så fald skulle sidstnævnte kategori måske få
> deres respektive mødre til at tørre deres små øjne, så de kan se

Hvor er du dog bedårende politisk korekt *GGG*

MVH
Henning