Skærme
Fijala 3554
Pris på Sony F520 stiger støt !
Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-03-01 19:15

Multimedia world tog først 10495 kr inl mom.
Jeg ringede og spurgte om den pris dog kunne være korrekt - og den
tøvende sælger fortalte mig, at det skam var den korrekte pris.

Ævvv hvor var jeg dum - jeg skulle have booket skærmen der, men jeg
lagde istedet røret på med en overbevisende fornemmelse af, at det
IKKE var den korrekte pris.

3 dage efter var prisen pludselig 12495 kr incl moms - jeg ringede op
og spurgte, hvad der var sket - og fik at vide, at F520 var prissat
forkert - men have jeg afgivet ordre dengang, så havde jeg fået den
til 10495 kr - ævvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

I dag stå den så til imponerende 13499 kr incl.moms på multimediaworld
site, mens G520 er prisat til 10499 - altså havde de, som jeg netop
forudså dengang, mærket F520 med G520's pris.

Sådan er der så meget - og min næste skærm kommer til at hedde FW900 -
men ikke før om 4 måneder - jeg må nøjes med min 22' NEC FP1370 indtil
da.........jeg overlever nok

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Søren

Dato : 27-03-01 19:25

Du er måske ved at sælge en NEC FP1370 :)

Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-03-01 02:42

>Du er måske ved at sælge en NEC FP1370 :)

Jep, og jeg har allerede reserveret den til en flittig skribent
herinde fra, der har 4 måneders tålmodighed ;)