Silver!
Fra : Freedom

Dato : 26-05-03 15:11

HEj, er der nogle som har styr på silver parringer. Hvia man parre en
bi-color med en silvertabby får de så RIEX stambøger?

http://www.darak.dk/Regler/FD_regler_for_avl.htm

Det er ikke til at finde ud af det de skriver fordi der står silver to
gange, ved H og F!??

Iben

Fra : Grit Wessel

Dato : 26-05-03 19:51

> Det er ikke til at finde ud af det de skriver fordi der står silver to
> gange, ved H og F!??

Som jeg læser skemaet, så er er H, dem med farvekode 64-øjne, og F, dem med
farvekode 62-øjne.
Men det er vel også ligegyldigt, da en bicolour (D) får RIEX-killinger
ligegyldig om den bliver parret med en H eller F.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Freedom

Dato : 26-05-03 20:12

> [...]
> Men det er vel også ligegyldigt, da en bicolour (D) får RIEX-killinger
> ligegyldig om den bliver parret med en H eller F.

Tak Grit, du er en knag;))) Jeg fandt ud af det med øjenfarven;)) Men var
usikker på det andet;) TAK!

Iben

Fra : Freedom

Dato : 26-05-03 21:28

> [...]
> Men det er vel også ligegyldigt, da en bicolour (D) får RIEX-killinger
> ligegyldig om den bliver parret med en H eller F.

Ved du så om det også gælder hvis man bruger en bi-color som har en
silvertabby far?

Iben

Fra : Freedom

Dato : 27-05-03 06:29

> Ved du så om det også gælder hvis man bruger en bi-color som har en
> silvertabby far?
>
> Iben

Har fundet ud af det, det giver riex killinger i 3 generationer!

Iben