Detroit New York and LA
Fra : Frank N

Dato : 26-05-03 13:57

Jeg har netop hørt en sang på P3 hvor omkvædet går nogenlunde således:
"been to the usa, im a slave on the minimum vage. Detroit new york and LA"

Nogen der ved hvem der har lavet den og hvad den hedder?

Mvh Frank

Fra : Mikkel Winther

Dato : 26-05-03 15:02

"Frank N" <ask@me.dk> wrote in message
> Jeg har netop hørt en sang på P3 hvor omkvædet går nogenlunde således:
> "been to the usa, im a slave on the minimum vage. Detroit new york and LA"
>
> Nogen der ved hvem der har lavet den og hvad den hedder?

Det er Planet Funk, der har lavet den. Jeg kan ikke huske hvad den hedder,
men med den information i hånden skulle du kunne finde ud af det ved at
kigge på P3s playlister.

m.

Fra : Frank Nørvig

Dato : 26-05-03 17:23

> Det er Planet Funk, der har lavet den. Jeg kan ikke huske hvad den hedder,
> men med den information i hånden skulle du kunne finde ud af det ved at
> kigge på P3s playlister.

Det var også det første jeg forsøgte, men desværre viser deres playlister
intet mellem kl 14 og 15, hvor sangen blev spillet

Mvh Frank

Fra : Frank Nørvig

Dato : 26-05-03 18:45

> Det var også det første jeg forsøgte, men desværre viser deres playlister
> intet mellem kl 14 og 15, hvor sangen blev spillet

Fandt sangen - Planet Funk: Who said, hvis andre også ledte efter den.

Mvh Frank