Skærme
Fijala 3554
Hvad gør man med en afbrændt 17''?
Fra : Poul B.

Dato : 26-05-03 13:34

Hej gruppe,

Min 17'' CRT skærm er for nyligt brændt af (billedet begyndte at flimre, og
noget sort røg kom op af den).

Jeg regner ikke med at det kan betale sig at reparere den, da det bare var
en alm. 17''. Kan I bekræfte det?
Så er spørgsmålet bare hvad jeg gør med skærmen. Er der nogen der kan have
en interesse i sådan en fætter? Eller hvad er den bedste måde at komme af
med skrærmen på? Storskrald eller noget andet som måske miljømæssigt vil
være bedre?

På forhånd tak

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-05-03 13:43

Poul B. wrote:
> Storskrald eller noget andet som måske miljømæssigt vil
> være bedre?

Genbrugspladserne tager gratis imod elektronik skrald fra private. I
nogen kommuner kan det vist også håndteres som storskrald, men det er
nok smart at checke med teknisk forvaltning hos din kommune.

Mvh

Bruno

Fra : Dan

Dato : 26-05-03 15:08

"Poul B." <pob@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
og
> noget sort røg kom op af den).
>
> Så er spørgsmålet bare hvad jeg gør med skærmen.
---------
Piller indmaden ud ,og bruger den som akvarium til dine karper.

/ Dan

Fra : JKJ

Dato : 29-05-03 10:47

Smider den ud af vinduet - jo højere op du bor - jo bedre.