Hvorfor købte jeg dog Vice City :-(
Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 25-05-03 23:12

Andre end mig som er skuffet over spillet?

Synes hurtigt det bliver kedeligt, og så generer det mig styringen er
digital når man kører/flyver

Mvh

Bruno

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 25-05-03 23:31

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> Andre end mig som er skuffet over spillet?
>
> Synes hurtigt det bliver kedeligt, og så generer det mig styringen er
> digital når man kører/flyver

digital?

/Jógvan Lindenskov

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-05-03 00:52

Jógvan Lindenskov wrote:
> "iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> digital?
>
> /Jógvan Lindenskov

Digital i modsætning til proportionel, analog styring, hvor
bilen/flyveren kun drejer så meget som du bevæger joysticket.
Digitalt = enten/eller, altså fuldt udslag på "rattet" med det samme du
bevæger joysticket.

-Sune

Fra : SonofonoS

Dato : 26-05-03 07:04

> [...]

> Andre end mig som er skuffet over spillet?
>
> Synes hurtigt det bliver kedeligt, og så generer det mig styringen er

Vil du ha' realisme, sku' du nok ha' købt et andet spil! Hvad havde du
regnet med? At de havde smidt MS-Flightsim ind for at kunne flyve og Grand
Prix Legends for at køre. Skulle man så også dø ved et skud? Så skulle de
også lige smide Ravenshield ind over.. jo jo, så har du da et spil som
rykker... Men nok også rykker den største maskine rundt!

Du kunne evt. købe de 3 ovennævnte spil, og så bare "lege" vice city... Se
hvor sjovt det er?

SonofonoS

P.S. Alt dette er skrevet kl. 8.00 en mandag morgen... Med en del
sarkasme... Håber du forstår.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-05-03 13:04

SonofonoS wrote:
> [...]
> også lige smide Ravenshield ind over.. jo jo, så har du da et spil som
> rykker... Men nok også rykker den største maskine rundt!

Jeg vil ikke havde realisme, hver ting til sin tid, blot så synes jeg
styringen kunne være en del bedre for på den måde kunne man styre mere
præcist og fx. bedre køre på 2 hjul.

Problematisk styring eller ej, så ændre det dog ikke på at missionerne
hurtig bliver kedelige og at man frusteres over alle de ting man ikke
kan gøre. Hvorfor kan man fx. ikke køre en motorcykel ind på golfbanen,
og hvad med de biler som forsvinder for øjene af en i nogen missioner
når den scriptede del af en mission går i gang - det virker da meget
rimeligt man kunne stille en flugt bil klar rundt om hjørnet.

> P.S. Alt dette er skrevet kl. 8.00 en mandag morgen... Med en del
> sarkasme... Håber du forstår.

Altså det med at være opee kl.8.00 mandag forstår jeg ikke, men ellers
så jo.

Mvh

Bruno

Fra : Klaus J.

Dato : 26-05-03 15:57

On Mon, 26 May 2003 14:03:45 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>når den scriptede del af en mission går i gang - det virker da meget
>rimeligt man kunne stille en flugt bil klar rundt om hjørnet.

Se det forstår jeg slet ikke. Jeg har aldrig oplevet et spil med
større frihed end GTA3 + Vice. Jeg snakkede med min kammerat, han
havde smadret golfbilerne, så ham gutten ikke kunne bruge dem, og
generalt havde vi brugt forskellige metoder til at klare de
forskellige og meget afvekslende opgaver.

Det er utrolig vanedanende spil, som tilmed kører optimalt på min
mellem computer (1500 mhz, GF3) med 1200*1024 og rigeligt med frames!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-05-03 08:08

iddqdATworldonline.dk wrote:
> Andre end mig som er skuffet over spillet?
>
> Synes hurtigt det bliver kedeligt, og så generer det mig styringen er
> digital når man kører/flyver

Det er nu ingen hemmelighed at Vice City ikke understøter
rat/pedaler/ror/påhængsmotor og hvad du nu ellers kan finde på.

Det der går mig lidt på med Vice City er at story-line missionerne er
for nemme. Jeg er nået til Keep Your Friends Close som til gengæld ser
rimelig hård ud. Men det er så vidt jeg har forstået også den sidste :-/
Ellers synes jeg ikke der har været den vanvittigt store udfordring i
det... men for mit vedkommende har langt de fleste spiltimer også gået
med at køre råddent på motorcykel og flyve i helikopter

/Robert

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-05-03 10:59

iddqdATworldonline.dk (iddqd@worldonline.dk) skrev følgende:

> Synes hurtigt det bliver kedeligt, og så generer det mig styringen er
> digital når man kører/flyver

Analog virkede da fint i GTA3.... Er du sikker på det ikke virker. For
så dropper jeg at købe det.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-05-03 12:56

Martin Petersen wrote:

> Analog virkede da fint i GTA3.... Er du sikker på det ikke virker. For
> så dropper jeg at købe det.

Jeg vil prøve igen, det kan jo være min joystick opsætning det er galt
med. Er der nogen af jer andre som kan fortælle om jeres styring med
joystick er analog?

Mvh

Bruno

Fra : Ole Sørensen

Dato : 26-05-03 14:27

> Jeg vil prøve igen, det kan jo være min joystick opsætning det er galt
> med. Er der nogen af jer andre som kan fortælle om jeres styring med
> joystick er analog?

Det er sådan lidt uldent. - Jeg kan positiv benytte analog styring til
eksempelvis MC´erne, men dosering vha. pedaler (Speeder / bremser) er
on/off....hvilket til tider er enormt frustrerende....man vænner sig dog til
det

BTW. - Jeg benytter en Logitech FF Wheel (Med opsat Wingman
profiler.....ellers virker det ikke)

Mvh /Ole

(Der også syntes at muligheden at understøttelsen af rat / joystick´s i GTA
VC er MEGET begrænsede.....ærgeligt, da det umiddelbart er det eneste, jeg
kan sætte en finger på....spillet er GENIALT !