Katte sjov!
Fra : Mette Mejdahl

Dato : 25-05-03 22:34

Hejsa!

Synes lige at jeg ville dele denne her med jer

Det kræver at I har Windows media player indstalleret (husk at tænde for
lyden også

http://www.phj.at/funnycats.wmv

Hej fra Mette

Fra : Dorthe Koch

Dato : 26-05-03 05:25

> [...]
>
> Synes lige at jeg ville dele denne her med jer
>
> Det kræver at I har Windows media player indstalleret (husk at tænde for

Hej Mette,

Tak for et ubeskriveligt godt grin.
Lattermusklerne lider stadig af kramper.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 26-05-03 05:35

For fanden, Mette .. Her sidder jeg, klokken halv syv om morgenen, med
tårende trillende ned af kinderne .. hold da op, det var sjovt !!! Tak
fordi du fandt den og delte den med os !!

Hilsen Pia og misserne - som bare synes jeg er mærkelig ..

--

Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Pia J

Dato : 26-05-03 06:25

> http://www.phj.at/funnycats.wmv
>
> Hej fra Mette

Jeg kan se mine katte alligevel ikke har komisk talent... Den eneste vi kan
genkende er den med schæferen til sidst (med en halv rottweiler på
modtagersiden).

Til gengæld er vi hurtige. I går eftermiddags lå Muddi som altid og snorkede
på mit skrivebord. Derfra er der vel 1½ meter op til det øverste, modsatte
hjørne af vinduet. Svalerne fløj rundt ude i gården, og skal igennem
bryggers og køkken samt 2 90 graders vinkler for at kunne ende i samme
vindue. Ikke desto mindre flyver Muddi pludselig på ca. 1/1000 sekund gennem
luften og op i toppen af vinduet, vælter alt på sin vej. I landingen har hun
en død svale ved nakken.... Først da opdagede jeg, at den overhovedet var
kommet herind.

:Pia

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-05-03 06:47

Mette Mejdahl wrote:
> http://www.phj.at/funnycats.wmv

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* den var godt nok skæg...... et eller andet siger mig
at den er grabbet fra americas funniest homevideos..........
den generede både mavekrampe og tårer her ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Birgitte

Dato : 26-05-03 08:12

"Mette Mejdahl" <md_mejdahl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Synes lige at jeg ville dele denne her med jer
> Det kræver at I har Windows media player indstalleret (husk at tænde for

Hej Mette
Ihhh hvor var det skønt at få rørt lattermusklen.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-05-03 10:01

> http://www.phj.at/funnycats.wmv
>
> Hej fra Mette

hehehehh den er bare for sjov

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mette og René

Dato : 26-05-03 12:08

hej mette
Rart at få rørt lattermusklerne på sådan en halvkedelig mandag. Tak for
det

mvh mette