[OT] Bo Warming?
Fra : LarsJ

Dato : 25-05-03 22:24

Bare af ren nysgerrighed...

Nu er jeg relativ ny i gruppen, men allerede nu har jeg set adskillige
posts fra en Bo Warming, hvor han lirer det ene citat af efter det andet.
Og folk er nu nået til det punkt, hvor han bliver ignoreret...

Jeg kunne da godt tænke mig at få lidt historie om denne Hr. Warming, hvis
nogen vil oplyse mig..? Er han denne gruppes Aage Haldorsson (der holder
til i dk.kultur.musik?)

Alene hans e-mail adresse virker jo pænt underlig...

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Kong Kent

Dato : 25-05-03 22:35

> Nu er jeg relativ ny i gruppen, men allerede nu har jeg set adskillige
> posts fra en Bo Warming, hvor han lirer det ene citat af efter det andet.
> Og folk er nu nået til det punkt, hvor han bliver ignoreret...

Det er ikke *NU* folk er nået til det punkt. Bo Warming har skam huseret på
Usenet i al den tid jeg har været med, og jeg har været på Usenet siden
1998. Warming er en flittig bruger af systemet, og smider tonsvis af indlæg,
specielt i news:dk.politik - og til tider SPAMMER han lidt rundt i andre
fora, for at starte en debat. Ofte er han OT, ligesom vi er nu, og det er
som regel derfor folk irriterer sig over ham.

For hans skarpe holdninger må han jo gerne have. Grunden til, at Warming er
blevet til gene for mange er såre simpelt, at han alt for ofte er OT med
hans mange citater og indlæg. Mener der er lavet en smæde-side om manden,
der forklarer yderligere, men den side er lidt for nederdrægtig IMHO.

Men Warming er altså ikke noget nyt fænomen. Han har været her i mange år,
og lever i sameksistens med de fleste af os andre, uden problemer. Der er
bare liiiige det med OT, som er det eneste der generer mig - men ikke nok
til et killfilter!

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 25-05-03 23:33

"LarsJ" <lars@SWONKEEpuskas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen vil oplyse mig..? Er han denne gruppes Aage Haldorsson (der holder

Nu er jeg ikke så ny her i gruppen, men jeg foreslår at du spørger Bo
Warming i en personlig mail istedet for at udstille Bo (eller andre) mere
end han selv gør her i gruppen. Læs hans indslag eller lad være, men hold
disse OT indlæg for dig selv. Har du noget på hjertet der relaterer til
film, så smid det her, hvis ikke, så lad være.

Det er ikke første gang der kommer indlæg og spørgsmål angående Warming og
ærlig talt, så hører de sku ikke til her eller noget andet sted.

VH
Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-03 04:08

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> wrote in message

> "LarsJ" <lars@SWONKEEpuskas.dk> skrev i en meddelelse

At tilføje videnskabelig fodnoteapparat med kildeangivelser og citater, kan
aldrig skade. Et sådant halehæng er til de særlig interesserede læsere kun.
Derfor placeres det i diskret afslutning.
Men når folk ikke evner at formulere deres oprør over mine budskabers
indhold, så går de efter manden, fx den uskadelige brug af citat-halehæng

Lad dig ikke skræmme fra at associere frit - der er ikke vandtætte skodder
mellem ng, og idelig futning er forvirrende. Ytringsfriheden bør vi alle
kæmpe for ved at gå imod OT-hysteri.Engang smed netbetjente mig af usenet
ved at lyve mig OT på, til udbydere. Med det resultat at idag har ingen
respekt for netcops og de er magtesløse - ignoreres af alle med reel magt.

Fra : LarsJ

Dato : 26-05-03 07:19

> [...]

> Det er ikke første gang der kommer indlæg og spørgsmål angående
> Warming og ærlig talt, så hører de sku ikke til her eller noget andet

Jeg ville jo blot vide om han var en mand med et budskab eller blot en
spammer, og det får jeg jo nok bedst svar på, ved ikke kun at spørge ham,
men også høre, hvad andre synes om ham.

Og lad os stoppe den OT-tråd nu inden en bliver for lang.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 26-05-03 08:46
Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-03 09:23

"Jeppe Møller" <jeppem@gjk.dk> wrote in message
> OSS om Bo Warming
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Igen en stalin-soldat der ikke kan formulere kritik selv, så han
efterplaprer hvad magthaverne siger er politisk korrekt.

I HCAndersens Nattergalen siger kejserens hofmænd "P", ligesom Hitlers sagde
"Heil" og idag mailes "OSS" - så slipper man for at tænke og argumentere.

Fra : Rune Jensen

Dato : 26-05-03 10:40

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> I HCAndersens Nattergalen siger kejserens hofmænd "P", ligesom Hitlers
sagde
> "Heil" og idag mailes "OSS" - så slipper man for at tænke og argumentere.

Længe Leve Godwins Lov

Rune

Fra : Jeppe Møller

Dato : 26-05-03 20:10

> Igen en stalin-soldat der ikke kan formulere kritik selv, så han
> efterplaprer hvad magthaverne siger er politisk korrekt.

Du har mange rygradsreflekser Bo Warming- det ligner til dels spasmer.
a) Dette har intet med magthavere at gøre
b) Siden opsamler en del af det mange spørger om- og som alligevel kommer
til udtryk i disse lange remser af replies.
c) Mit indlæg kan kun i snævreste forstand opfattes som ukritisk- vi har
diskuteret før hvilket blot beviser at jeg ikke er ukritisk.
d) glem det

> I HCAndersens Nattergalen siger kejserens hofmænd "P", ligesom Hitlers
sagde
> "Heil" og idag mailes "OSS" - så slipper man for at tænke og argumentere.

Og endnu en fejlslutning fra din side- det understreger blot en del af det
nævnte OSS også bringer på banen.
Læs den eventuelt selv en dag du får tid, tænk over det der står- hvis du
har lyst.

/JeppeM

Fra : Thïngmand

Dato : 26-05-03 08:48

> Jeg kunne da godt tænke mig at få lidt historie om denne Hr. Warming, hvis
> nogen vil oplyse mig..?

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Michael Thingmand Henriksen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-03 09:21

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> wrote in message

> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

At plukcitere, citatfuske, bringe atypiske bidder ud af sammenhæng, tilføje
lodret løgn - det er hvad Amnesty International kan og har gjort med dette
modspil

De kan ikke argumentere - de tør ikke dialog. Jeg er stolt over den reklame
for mine folkelige glistrupske synspunkter, hvormed de skyder sig selv i
foden i dette OSS - men læs hellere hvad er aktuelt og gå i debat og se LAD
DET STÆRKESTE SYNSPUNKT VINDE

At tro blindt på løgneOSS'er er for Kejseren Uden Klærs følge

Næppe nogen har fulgt OSS'ens hovedbudskab, at man skal stikke hovedet i
busken som en struds og killfiltre.Men at mine budskaber ikke er nemme at
forstå for alle, er da en god grund til at mange venter med at gå i debat,
indtil de har rustet sig med viden

Fra : Ole Alm

Dato : 26-05-03 10:50

> [...]
tilføje
> lodret løgn - det er hvad Amnesty International kan og har gjort med dette

men det ligner jo meget godt den måde du frembringer "sandheden" på.

Fra : Andrew

Dato : 26-05-03 11:20

> [...]
> forstå for alle, er da en god grund til at mange venter med at gå i debat,

Du er så forblændet af had og vrede at det lyser ud af dine indlæg. Jeg
synes det er sørgeligt at du gider bruge dit liv på dette. Du kan virkelig
ikke se lyst på livet og leve det; du SKAL hade og lade alle andre føle din
vrede med dig?!

Jeg tør ikke under nogen omstændigheder gå ind i en diskussion med dig, da
jeg "ikke har rustet mig med nok viden", men jeg har dog nok viden til at se
igennem den facade du stiller op og HAR stillet op her i usenettet i snart
mange år! Nyder du aldrig solen på terassen, ser du aldrig en god film i
biografen eller går du aldrig en tur i skoven uden at tænke glistrupske
tanker eller nye produktioner til nyhesgrupperne?

Når du engang ligger på plejehjemmet og tænker tilbage på et liv med
konstant had og vrede, en Glistrups discipel, vil du da ikke ærgre dig bare
en lille smule når Ahmed eller Mohammed servere plejehjemmets lune deller
for dig og du desperat prøver med dine nærmest poetiske stil at fortælle ham
at han er satans yngel?!

Mvh Anders

Fra : vadmand

Dato : 26-05-03 11:24

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for dig og du desperat prøver med dine nærmest poetiske stil at fortælle

Sådan!

Per V.

Fra : Andrew

Dato : 26-05-03 11:10

> [...]
> til i dk.kultur.musik?)
>
> Alene hans e-mail adresse virker jo pænt underlig...

Bo Wamings ydelriggående politiske holdninger syder og sprutter indeni ham.
Usenettet er den ventil som han bruger til at få luftet sit fremmedhad. Et
typisk BW-indlæg starter on-topic hvorefter den stille og roligt bevæger sig
over i det samme som altid: noget med muhameddanere og Glistrup som jeg
aldrig har gidet læse fordi det simpelthen er for dumt at bruge tid på denne
søgelige mand. I dk.sport.fodbold startede BW til eksempel en tråd om ANJA
ANDERSEN og hendes fuckfinger-episode hvorefter den bevægede sig over i det
som han i virkeligheden ville ud med. Det er ikke bare OT det er MEGA-OT.
Jeg betragter Bo Warming som en virus i usenettet som bare skal ignoreres.

Når i ser et BW indlæg skal i altså ikke lade jer fange. LAD VÆRE med at
svare på indlægget da det blot er startskuddet til et nyt fra mandens side.
Lad det ligge og put ham i kill-filteret.

Mvh Anders

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-03 11:59

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> ANDERSEN og hendes fuckfinger-episode hvorefter den bevægede sig over i

Anja er kunstner, og det er let at beskrive hvordan hun har kreativitet og
fornyelse, som savnes hos andre.
Både som spiller og som træner beriger hun dansk kultur.
Trier kan ingen sige noget positivt om - kun at han er prisbelønnet og så
adlyder man som soldat og roser ham.
HC Andersen beskrev den slags snobberi.

Jeg dør hjemme - har ikke tillid til institutioner men jeg har intet mod
muslimer, jeg har noget mod politikere der ødelægger dansk kultur ved at
åbne for deres hellig krig.
Der er intet had i mine saglige analyser. Som altid er ontopic - ligesom
Trier åbent erkender at hans mål er at hetze og hade mod
indvandringsmodstandere. Men han gør der uintelligent.
Jeg har fint forhold til muslimer i mit nabolag dvs halvdelen i kvarterets
butikker, så jeg ved noget som Slagelse-bønder ikke ved.
Skulle jeg en kort tid havne på muslim-bemandet afdeling, vil det ingen
problemer give for nogen parter. Jeg går altid efter bolden og ikke efter
manden.
Jeg forklarer snobberi hos dogmekult. Jeg kalder ikke enkeltpersoner for
bonderøve som Per Vadmand.

Fra : Andrew

Dato : 26-05-03 12:09

> [...]
> Både som spiller og som træner beriger hun dansk kultur.
> Trier kan ingen sige noget positivt om - kun at han er prisbelønnet og så

Du snakker på alles vegne, og det er det jeg ikke kan klare. "Trier kan
ingen sige noget positivt om", DET KAN DE DA. Jeg synes da det er nogen
fantastiske film han laver!

> HC Andersen beskrev den slags snobberi.

nå...

> [...]
> åbne for deres hellig krig.
> Der er intet had i mine saglige analyser. Som altid er ontopic

Hvordan vil du så sagligt argumentere for at et indlæg om Anja Andersen
(håndbold) hører hjemme i en nyhedsgruppe om fodbold?! (dk.sport.fodbold)

Mvh Anders

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-05-03 13:44

Andrew wrote:

snip: svar på BWs indlæg

Skrev du ikke selv: Lad det ligge og put ham i kill-filteret.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Andrew

Dato : 26-05-03 14:29

> snip: svar på BWs indlæg
>
> Skrev du ikke selv: Lad det ligge og put ham i kill-filteret.

jo

Mvh Anders

Fra : Andrew

Dato : 26-05-03 12:12

> Der er intet had i mine saglige analyser. Som altid er ontopic

Og en anden ting: Det kan godt være at du ikke mener der er had i dine
"saglige analyser", men det er det signal du udsender og det er det som jeg
og andre opfatter.

Og nu gider jeg ikke bruge mere tid nede i det her hul !

Mvh Anders