MS Windows
briani 27239
HJÆLP!!
Fra : Hans Bendt Lassesen

Dato : 25-05-03 21:00

Jeg har fået et irriterende problem som jeg meget gerne vil have hjælp til
at løse. Efter et kort besøg på en internetside har jeg intetanende fået
installeret et irriterende program, som starter op med siden www.whazit.com
hver gang jeg går på nettet. Jeg har forsøgt at spore det og blive det kvit
men uden held. Jeg har bl.a. slettet alle spor i registreringsdatabasen,
kørt avanceret søgning og fundet og slettet to mapper, geninstalleret
internet explorer - intet hjælper. Mit styresystem er xp-pro. Gode råd til
hvordan jeg slipper af med dette møgirriterende program modtages med stor
taknemmelighed.
Venligst
Hans

Fra : jens

Dato : 25-05-03 21:04

"Hans Bendt Lassesen" <seabird@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

siden www.whazit.com
> hver gang jeg går på nettet. Jeg har forsøgt at spore det og blive det
kvit

Prøv med "spybot" eller "Adaware".
http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=download

Mvh Jens

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 25-05-03 21:04

"Hans Bendt Lassesen" <seabird@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> hvordan jeg slipper af med dette møgirriterende program modtages med stor

Prøv Adaware som er gratis at bruge for private, det finder og fjerner disse
iriterende programmer, hvis det da er et kendt et. Det kan hentes her og er
meget brugervenligt.

http://www.lavasoftusa.com/support/download/

mvh
Lassse

Fra : Leony

Dato : 25-05-03 21:07

> [...]
> hjælp til at løse. Efter et kort besøg på en internetside har jeg
> intetanende fået installeret et irriterende program, som starter op

Kig tilbage i gruppen og finde denne meddelse, så er du godt på vej.
From: "[ B@CHFiRE ]" <New-York@City.dk>
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: Til folk med "www.whatiz.com" problemet..
Date: Fri, 23 May 2003 13:52:05 +0200

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Blom

Dato : 25-05-03 23:23

> "Hans Bendt Lassesen" <seabird@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

Ville det ikke være nemmest at køre en "systemgendannelse" tilbage til et
tidspunkt hvor du er sikker på at du ikke har haft problemet?

En anden ting, prøv at brug et mere sigende emne næste gang du bruger news.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : jens

Dato : 25-05-03 23:29

> Ville det ikke være nemmest at køre en "systemgendannelse" tilbage til et
> tidspunkt hvor du er sikker på at du ikke har haft problemet?

Nej, for det fjerner ikke lige den der.

> En anden ting, prøv at brug et mere sigende emne næste gang du bruger
news.

Og hvordan er det nu med signaturer ? 4 linier ?.....

Mvh Jens

Fra : Leo.E

Dato : 26-05-03 08:09

"Hans Bendt Lassesen" <seabird@adslhome.dk> wrote in message news:<3ed120a9$0$97182$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> hvordan jeg slipper af med dette møgirriterende program modtages med stor
Prøv at gi´det et forsøg med Regcleaner herfra: www.vtoy.fi/jv16/index.php
Hilsen: Leo

Fra : IzNoGoUd

Dato : 26-05-03 08:54

Her er redningen
http://www.spywareinfo.com/articles/hijacked/

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
-