OT: AArrggghh.... Matrix Reloaded indlæg i~
Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-05-03 20:26

.... Damn!

Jeg er ved at gå amok... sikke alle de tråde jeg ikke tør begynde at læse,
fordi jeg ikke kan komme i biffen før i morgen aften, og se Matrix
Reloaded...

Lars B

Fra : ML-78

Dato : 25-05-03 21:27

> Jeg er ved at gå amok... sikke alle de tråde jeg ikke tør begynde at læse,
> fordi jeg ikke kan komme i biffen før i morgen aften, og se Matrix
> Reloaded...

Hvis du derimod læser alt hvad der er skrevet i trådene, kan du efterhånden
sammenstykke hele historien. Så kan du endda spare billetten til biografen.

ML-78

Fra : LarsJ

Dato : 25-05-03 21:57

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in

> Hvis du derimod læser alt hvad der er skrevet i trådene, kan du
> efterhånden sammenstykke hele historien. Så kan du endda spare
> billetten til biografen.
>

> ML-78

Bare tilføj en alt for lang scene, hvor folk danser, danser og danser...
Det er vist det eneste fra filmen, der ikke er blevet nævnt herinde.

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 25-05-03 21:58

LarsJ skrev:

> Bare tilføj en alt for lang scene, hvor folk danser, danser og
> danser... Det er vist det eneste fra filmen, der ikke er blevet nævnt
> herinde.

Bortset fra tre-fire gange.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Leder: Kære sprognævnsmedlemmer, erkend, at det nye komma var et

Fra : LarsJ

Dato : 25-05-03 22:12

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in

> Bortset fra tre-fire gange.

meget muligt, jeg har ikke haft en chance, for at nå at læse alt... der
mangler en dk.kultur.film.the-matrix, så havde man det samlet...

Men tak for oplysningen, jeg vil gå i krig med at finde de steder, hvor der
er skrevet om dansescenen, for der er mange forskellige meninger om den
rundt omkring... Den er også pokkers lang - måske den symboliserer noget?
Menneskets frihed?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 25-05-03 22:17

LarsJ skrev:

> Men tak for oplysningen, jeg vil gå i krig med at finde de steder,
> hvor der er skrevet om dansescenen, for der er mange forskellige
> meninger om den rundt omkring...

Så vidt jeg husker var jeg og en anden lidt irriteret over, at den var
for lang, mens Rune (?) derimod levede sig helt ind i den og nærmest
begyndte at danse på sæderne.

> Den er også pokkers lang - måske den
> symboliserer noget? Menneskets frihed?

Jeg tror, den symboliserer, at de to Wachowskier er nogle grisebasser,
der gerne ville se lidt fugtig hud.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"When the fire starts to burn - there's a lesson you must learn.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 25-05-03 22:21

Peter Bjerre Rosa wrote:

[dansescenen]

> Så vidt jeg husker var jeg og en anden lidt irriteret over, at den var
> for lang, mens Rune (?) derimod levede sig helt ind i den og nærmest
> begyndte at danse på sæderne.

Jepz, det er mig

> Jeg tror, den symboliserer, at de to Wachowskier er nogle grisebasser,
> der gerne ville se lidt fugtig hud.

Ja, deres fortid som Bound-instruktører skinnede væsentligt mere igennem
i Reloaded end i Matrix.

-Rune

Fra : LazyJones

Dato : 26-05-03 20:10

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message

> Peter Bjerre Rosa wrote:
>
> [dansescenen]

> Jepz, det er mig

I så fald er jeg med Rune. Den er bare for fed, den scene. Den viser
virkelig to ting, foruden at den burde være obligatorisk på boogie-listen/
MTV/Hvad-ved-jeg-men-den-er-god!:

1. We're not in the Matrix anymore! - Dårligt 'Kansas' plagiat. Sorry :)
Her er der varme, liv og sensualitet, hvor Matricen er kold, kedelig og
steril.

2. Menneskeheden er nærmest regresseret (er det et ord?) til hule-stadie
(nik til Platon, her?) og stammedans, selvom vi _er_ i fremtiden (ikke
nogen original ide i scifi - hvem var egentlig først med den? Vel ikke
Wells, vel? :) )

3. Jeg har seriøst opbrugt min kvote for påhæftede, henkastede og
indskudte kommentarer for denne måned!

> Ja, deres fortid som Bound-instruktører skinnede væsentligt mere igennem
> i Reloaded end i Matrix.

Jeg lagde mærke til endnu en detalje i den forbindelse. Lad os se
hvem der ellers fangede den:

Efter Merovingian præsenterer Miss Monroe for kage-programmet og hun
efterfølgende forlader bordet, ser man i to glimt en dessert på hans
eget bord. Hvad kan man sige om den dessert?

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-05-03 23:15

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvis du derimod læser alt hvad der er skrevet i trådene, kan du
efterhånden
> sammenstykke hele historien. Så kan du endda spare billetten til
biografen.

Naaaaahhh.... så kunne jeg lige så godt se om jeg kunne finde manusset på
nettet....

> ML-78

Lars B

Fra : Sparre

Dato : 25-05-03 22:04

> Jeg er ved at gå amok... sikke alle de tråde jeg ikke tør begynde at læse,
> fordi jeg ikke kan komme i biffen før i morgen aften, og se Matrix
> Reloaded...

Du kan glæde dig, efter min mening både til filmen, men sandelig også til
alle de hyggelige samtaler og diskusioner vi har os....der bliver tolket på
livet løs kan jeg fortælle....GLÆD DIG

--
Sparre

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-05-03 23:13

"Sparre" <christian@FJERNDETTEHERSENSsparre.it> wrote in message

> Du kan glæde dig, efter min mening både til filmen, men sandelig også til
> alle de hyggelige samtaler og diskusioner vi har os....der bliver tolket

> livet løs kan jeg fortælle....GLÆD DIG

Glæder mig som et lille barn der har ønsket sig en gocart i julegave, og har
luret den store pakke i garagen! :)

> --
> Sparre

Lars B

Fra : H3nrik V!

Dato : 25-05-03 22:45

In news:3ed118f2$0$7590$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
lars@zulfo.dk typed:

> Jeg er ved at gå amok... sikke alle de tråde jeg ikke tør begynde at
> læse, fordi jeg ikke kan komme i biffen før i morgen aften, og se
> Matrix Reloaded...

Pyhhh... Jeg så den fredag og var væk hele lørdagen - det har taget ½ søndag
at komme igennem - og jeg er stort set ikke begyndt at kommentere endnu...!
Go' fornøjelse!

--
/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-05-03 23:13

"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> wrote in
message news:bardfv$jvt$1@sunsite.dk...
> [...]
søndag
> at komme igennem - og jeg er stort set ikke begyndt at kommentere

Tak! Damn.... der er stadig 20 timer til! :/

> --
> /H3nrik V!

Lars B

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-05-03 23:01

escribió / skrev

> Jeg er ved at g† amok... sikke alle de tr†de jeg ikke t›r begynde
> at l‘se, fordi jeg ikke kan komme i biffen f›r i morgen aften, og
> se Matrix Reloaded...

Lad dig ikke friste. Hold ud - og glæd dig

--
www.intercambiodvd.com

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 25-05-03 23:14

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> escribió / skrev

> Lad dig ikke friste. Hold ud - og glæd dig

Jeg gør et forsøg... jeg tror ikke der er noget der kan ødelægge filmen for
mig!

> --
> www.intercambiodvd.com

Lars B