Fin ruteplanlægger fra FDM
Fra : edob

Dato : 25-05-03 19:40

Hej NG.

Synes lige jeg vil gøre gruppen opmærksom på en meget fin og detaljeret
"ruteplanlægger" på FDM´s hjemmeside (du behøver ikke at være medlem for at
benytte den).

Se under Ferie - og følg den videre procedure. Du kan specificere at du har
"påhæng - CV" så får du tilmed opgivet alle campingpladser langs den
foreslåede rute og der opgives numre på campingpladserne som korrespondere
med ADAC´s Camping Fuehrer. Vi brugte den i påsken til Paris og retur. Fik
opgivet alle vejnumre, større byer langs ruten, antal km til diverse byer,
alle større vejkryds/Tér, evt. betalingsveje, anslået køretid.

Venlig hilsen, Frank

Fra : Steen Larsen

Dato : 25-05-03 19:54

"edob" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Synes lige jeg vil gøre gruppen opmærksom på en meget fin og detaljeret
> "ruteplanlægger" på FDM´s hjemmeside (du behøver ikke at være medlem for
> at benytte den).

Beklager men man skal være medlem for at bruge turplanen, det er forholds
nyt!

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : edob

Dato : 25-05-03 21:04

> Beklager men man skal være medlem for at bruge turplanen, det er forholds
> nyt!
>

> --
> Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Undskyld NG og Steen. Ja, du har ret man skal være medlem. Grunden til min
vildfarelse var, at jeg aldrig har "logget af" på FDM.dk, så for mig så det
ud som om der altid var gratis adgang. (jeg er medlem).

Venlig hilsen, Frank

Fra : edob

Dato : 25-05-03 21:16

Skynder mig med et nyt "forsøg": www.viamichelin.com