FDM /Billund camping
Fra : OK

Dato : 25-05-03 20:33

Er der nogen der har erfaringer fra denne plads?
Har planlagt at komme med CV næste weekend.

Hvor langt ligger den fra Legoland?

mvh Ole

Fra : Anja Vadh

Dato : 25-05-03 21:18

Hej

Campingpladsen har jeg ikke hørt noget dårligt om.
Campingpladsen er i dag en del af Legoland da de har et meget tæt samarbejde
og ligger under 500 meter fra parken.

MVH

Anja

Fra : Søren Uttrup

Dato : 26-05-03 08:45

> Campingpladsen er i dag en del af Legoland da de har et meget tæt
samarbejde
Det er rigtigt at de ligger meget tæt på hinanden, og at Camping Pladsen
lever af folk der skal i legoland.
Men at de skulle være en del af Legoland, er vist så meget sagt.

Jeg var der i påsken og var vældig godt tilfreds!

Fra : Anja Vadh

Dato : 28-05-03 19:39

"Søren Uttrup" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men at de skulle være en del af Legoland, er vist så meget sagt.
>
> Jeg var der i påsken og var vældig godt tilfreds!

Vandrehjemmet som benytter sig af samme adresse har ved sæsonens start
ændret navn til LEGOLAND VILLAGE.

Efterhånden ser det ud til at LEGO ejer alt hvad der er noget ved i Billund
bare ikke bilforhandlerne endnu og kun det ene hotel nemlig Hotel Legoland

MVH

Anja

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 25-05-03 21:52

"OK" <ole_k@post10.tele.dk> wrote in message news:bar27b$iu$1@sunsite.dk...
> Er der nogen der har erfaringer fra denne plads?
> Har planlagt at komme med CV næste weekend.
>
> Hvor langt ligger den fra Legoland?
>
> mvh Ole

Hmm - ku' jeg nu bare huske, hvor jeg så en test af pladsen - men her er
hovedindtrykket af det jeg husker:
Udemærket overnatningsplads, hvis i bare ska i Legoland og ikke gider køre
videre samme dag (aften), da der er en (hel) del flystøj.

Sidste sommer måtte vi udsætte Legoland fra udturen til hjemturen pga.
dagregn. Brugte stort set hele dagen i Legoland og kom ikke derfra før
lukketid + lidt.
Mener klokken var mellem 20.30 og 21.00, da vi kørte derfra. Var "hjemme" i
vort sommerhus ved Sejrø-bugten henad 1.00 nat - med cv. Turen blev ikke
kørt i rekord-fart - meget af turen er jo landevej - også her på sjælland.
Altså et alternativ til en "tvangsovernatning" - naturligvis afhængig af
jeres planer og bopæl.
Se hvad de lover mht. beliggenhed på: http://www.legoland-travel.dk/ -
Billund FDM Camping.

Og da i jo tydeligvis slipper fri af skoleferien kan jeg roligt øsnke jer
god tur....

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 25-05-03 23:31

Har hørt at der er en rigtig god plads som skulle ligge midt mellem
Billund(Legoland) og Givskud (Løveparken), Jeg mener det er Riis Camping i
Give, der er under ½ times kørsel til Legoland.
Har ikke selv været der, men har fået at vide at den er rigtig god.
http://www.campingdanmark.dk/link.asp?link=http://www.riis-camping.dk

fandt den, det ser da helt godt ud.

Hilsen

Bente Jørgensen

Fra : Jensn

Dato : 26-05-03 08:15

> Er der nogen der har erfaringer fra denne plads?
> Har planlagt at komme med CV næste weekend.
>
> Hvor langt ligger den fra Legoland?
>
> mvh Ole

Hej Ole

10-15 minutters gang til Legoland

Der er lidt forskellige dyr, Pony-ridning, Go-Cart race (for børnene), lille
Tog til de mindste,
og sidste sommer da vi var der, var der også et Cirkus (så dog ikke
forestillingen)

Der er en fin resturant med Ta'selv-Bord (smagte fornuftigt, fornuftig pris)

Flyene fra Billund Lufthavn synes jeg ikke var et problem - OK, nu er jeg
også
fly-interesseret, men alligevel.......

Byen Billund har, efter vores mening, ikke det store at byde på

Vi kunne godt finde på at komme der igen

Mvh.
Brian S Jensen