Rækkefølge af CS installering?
Fra : PSG

Dato : 25-05-03 19:12

Hej

Efter et par års pause har jeg nu lyst til at prøve CS igen. Jeg har HL
Generation til at installere fra. Nogen der vil være så venlig at fortælle i
hvilken rækkefølge jeg skal installere HL, diverse updates, CS, Day of
Deafeat etc.

vh
Patrick

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 25-05-03 21:00

"PSG" <psg@myreget2net.dk> wrote in message
> [...]
> Generation til at installere fra. Nogen der vil være så venlig at fortælle
> hvilken rækkefølge jeg skal installere HL, diverse updates, CS, Day of

Den bedste måde er altid at installer hl, update hl og så tilsidste
installer/update mods.

Hygge

AngelFire

Fra : PSG

Dato : 25-05-03 21:33

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
> Den bedste måde er altid at installer hl, update hl og så tilsidste
> installer/update mods.

Kan man opdatere med den seneste version af HL, CS osv. uden også at skulle
installere de mellemliggende opdateringer?

vh
Patrick

Fra : Simon Kamber

Dato : 25-05-03 21:56

On Sun, 25 May 2003 20:11:40 +0200, "PSG" <psg@myreget2net.dk> wrote:

> [...]
>hvilken rækkefølge jeg skal installere HL, diverse updates, CS, Day of

-Installér half-life
-opdater halflife til den nyeste version (1.1.1.0 hvis jeg ikke husker
galt, du skal bruge en "FULL" install)

Derefter installerer du de nyeste versioner af de mods du skal bruge.
rækkefølgen af modsne er ikke vigtig, de skal bare være opdateret til
den nyeste version for at du kan spille dem online.