Red alert
Fra : Jan

Dato : 25-05-03 18:32

Kan ikke få det installeret på win xp. Vedbliver med at brokke sig over min windows version 5.1
Nogle der har løst problemet?

--
MVH Jan

Fra : Claus Otto

Dato : 25-05-03 21:43

Højreklik på setup filen og vælg egenskaber og kompatilitet
vælg så win 98 / me og vupti det virker nu

Claus

Fra : Jan

Dato : 25-05-03 21:59

Jeg prøvede med win95, det ville den ikke. Vil prøve 98 og se.
Tak skal du have?