Akkorder og Tekst til Søs Fenger - Sidste ~
Fra : Michael Jensen

Dato : 25-05-03 18:19

Hejsa

Jeg står og skal spille piano til afslutningen af højskoleopholdet, hvor en
af tøserne skal synge "Søs Fenger - Sidste Time". Men vi mangler teksten og
Akkorderne.

Jeg har søgt lidt på google.com, men ikke kunnet finde noget. Nogen der
ligger inde med dem?

Michael Jensen

Fra : EnjoyNews

Dato : 25-05-03 19:53

Her er i hvert fald teksten.. kan du ikke prøve at lytte dig frem til
akkorderne ?

Venlig hilsen
Michael

Sidste Time - Søs Fenger

Sommerfugl
Smyg dig ud af dit støvede
Natmørke skjul
Sommervind
Lokker vildt hvisker blidt
Kysse øre og kind

Flyv med mig ud i solen
Flyv mig ud på alle drømmene af dine
Før klokken ringer ind
Til aller aller sidste time

Sommernat
Kalder sovende hjerter
Og hvisker os at
Vi skal foldes ud
Mens vi stadig har længsler
Bag kød blod og hud

Flyv med mig ud i solen
Flyv mig ud på alle drømmene af dine
Før klokken ringer ind
Til aller aller sidste time

Sidste time
Sidste frist
Sidste skrig
Lige om lidt så er alting forbi
Sidste time
Sidste dans
Sidste tog
Luk mig op
Løft mig ud i det svimlende blå

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 25-05-03 22:00

Hejsa selv !

G#m7 F# G#m7 x 3
Em7 H

H /A# C#m7 G#m7 H/F#
E F#
ovenstående x 2

E G#m7 H/F# E (Em7)
C#m7 F# C#m7 H (F#)

Alt ovenstående en gang til

Mlmstk:

G#m7 D#aug/G H/F# Hdim/F
C#m7
E Em
G#m7 H/F# E F#

Lidt rodet måske men lyt selv og få det til at passe

Mange hilsner Lars

Fra : Michael Jensen

Dato : 26-05-03 09:04

"Lars Rasmussen" <larsras@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa selv !
>[SNIP akkorder]

Mange tak. Det arbejder jeg lige videre fra.

--
Mvh. Michael Jensen