Pral herfra også
Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 25-05-03 16:53

Hejsa.

Først TILLYKKE Jo-Ann.

Min ene Australian shepherds er idag blevet bedst i racen og min lille ny
blev 2. bedst af alle racer i store ring, på en specialklub udstilling. Så
jeg er møj stolt.

V H Gitte

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 25-05-03 16:57

Lige en rettelse 2.bedste baby.

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-05-03 17:16

"Gitte & Thorleif" <mejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Lige en rettelse 2.bedste baby.

Et stort tillykke herfra både til Jo- Anns og til Gittes hunde. Det er en
dag man aldrig glemmer.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Jo-Ann

Dato : 25-05-03 18:28

Hej Gitte !

Tak for lykønskningerne, og også et stort stort tillykke til dig med dine
vovser

KH
Jo-Ann