Matrix Reloaded på dvd ??
Fra : BeerHunter

Dato : 25-05-03 16:20

Hejsa

Nogle der ved hvor sub. skaffes ?

Mvh. Brian

Fra : kr0oZe

Dato : 25-05-03 16:37

"BeerHunter" <BeerHunter@2night.dk> skrev i en meddelelse
news:3ed0df21$0$32507$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Nogle der ved hvor sub. skaffes ?

Ja, om et par måneder burde den vel være klar
i butikkerne. Fire dage efter premieren er straks
mere tvivlsomt ;)

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Bitbucket

Dato : 25-05-03 18:22

BeerHunter <BeerHunter@2night.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Nogle der ved hvor sub. skaffes ?
>
> Mvh. Brian

Du kan finde den i SVCD format på Kazaa, det kan afspilles på din DVD
afspiller
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Per

Dato : 26-05-03 08:52

> Du kan finde den i SVCD format på Kazaa, det kan afspilles på din DVD
> afspiller
> --

Ja, men hvem gider dog se sådan en film i en kvalitet, der er under VHS?

Fra : Bitbucket

Dato : 26-05-03 09:08

Per <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote:

> Ja, men hvem gider dog se sådan en film i en kvalitet, der er under VHS?

Det kommer an på hvor mange SVCD'er den er delt ud på. Hvis man holder
hver disk nede på under 45 min er kvaliteten væsentligt bedre VHS, dog
ikke helt DVD kvalitet, fordi SVCD har en billedebredde på 480 pix mod
DVDs 640 eller 720 pix.

Centropys telecine SVCD kopi af Matrix Reloaded er delt ud på 3 CD'er
a' 800 MB, den ligger bl.a. på Kazaa.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Gismo

Dato : 26-05-03 12:25

"Bitbucket" <bitbucket@devnull.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> DVDs 640 eller 720 pix.
>
> Centropys telecine SVCD kopi af Matrix Reloaded er delt ud på 3 CD'er

DVD rippet kom frem for flere måneder siden. Det er i langt bedre kval end
svcd'n man kan hente på kazaa !

Går vil ikke mere end et par måneder før den kommer på r1 dvd

Gismo

Fra : Bitbucket

Dato : 26-05-03 14:42

"Gismo" <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> wrote:

> [...]
> svcd'n man kan hente på kazaa !
>
> Går vil ikke mere end et par måneder før den kommer på r1 dvd

Billigere at vente på at den kommer i R3/Hong Kong

global village idiots. - Paul Ginsparg.