Kalender i Mozilla
Fra : Bud

Dato : 25-05-03 11:47

Hej

Er der nogen af Jer der bruger kalenderen i Mozilla?
Jeg synes ikke den virker og jeg får hele tiden en påmindelse om at jeg
skal køre et registrerings program - uden at dette dog hjælper.
Er det et ufærdigt produkt?
Jeg bruger Mozilla ver. 1.3.1.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes

Fra : Erling Simonsen

Dato : 25-05-03 12:21

Bud wrote:

> [...]
> Jeg synes ikke den virker og jeg får hele tiden en påmindelse om at jeg
> skal køre et registrerings program - uden at dette dog hjælper.

Hej.
Jeg er ikke klar over, at der er kalender i Mozilla. Hvordan får man
denne frem?
m.v.h.
Erling Simonsen

Fra : LarsJ

Dato : 25-05-03 17:15

Erling Simonsen <erlingfjerndette_simonsen@hotmail.com> wrote in

> Hej.
> Jeg er ikke klar over, at der er kalender i Mozilla. Hvordan får man
> denne frem?
> m.v.h.
> Erling Simonsen

Uddrag fra Mozilla-hjælpefilen:

"Calendar. An application for tracking your schedule and related tasks. If
you are using Netscape at work, this application may be available from the
Window menu within Netscape. If you are using Netscape at home, or if your
workplace doesn't have Netscape Calendar available, you can use the web-
based calendar available at www.netscape.com."

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Bud

Dato : 25-05-03 20:13

Hej.
> Jeg er ikke klar over, at der er kalender i Mozilla. Hvordan får man
> denne frem?
> m.v.h.
> Erling Simonsen

Hej
Den er ikke med i standard installationen.
Man kan downloade den her: http://www.mozilla.org/projects/calendar/

Men som sagt virker den ikke specielt godt.

Vh. Jes

Fra : Stig Nygaard

Dato : 25-05-03 22:05

Hej

Bud wrote:
> Den er ikke med i standard installationen.
> Man kan downloade den her: http://www.mozilla.org/projects/calendar/
> Men som sagt virker den ikke specielt godt.

Nej, det er vist også grunden til den ikke er med i standard
installationen. Den er ikke moden til det endnu.

Jeg har i øvrigt ikke prøvet den selv.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Erling Simonsen

Dato : 25-05-03 22:11

Stig Nygaard wrote:
> Hej

> Nej, det er vist også grunden til den ikke er med i standard
> installationen. Den er ikke moden til det endnu.
>
> Jeg har i øvrigt ikke prøvet den selv.

Tak for tipset.
Jeg har prøvet at installere den. Men I har ret. Den virker ikke
specielt godt.
m.v.h.
Erling Simonsen.

Fra : Bud

Dato : 26-05-03 06:43

> Tak for tipset.
> Jeg har prøvet at installere den. Men I har ret. Den virker ikke
> specielt godt.
> m.v.h.
> Erling Simonsen.

Men den virker lovende - så jeg håber da den bliver gjort færdig en dag.

Vh. Jes

Fra : Peter Jensen Danmark

Dato : 02-07-03 18:43

Bud skrev:
> [...]
> Man kan downloade den her: http://www.mozilla.org/projects/calendar/
>
> Men som sagt virker den ikke specielt godt.

Hej!

Jeg har prøvet at hente kalenderen til Mozilla 1.3, men når jeg klikker
på "Install May 8th" linket, åbner den en side med en masse mærkelige tegn.
Nogle som har en løsning på hvordan man får fat i kalenderen?

Peter