billeder fra kattgården
Fra : Tournesol

Dato : 25-05-03 10:02

Hejsa

Så har jeg lagt et par billeder ind fra kattegården.

Hilsen Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 25-05-03 17:00

Hej Henriette.
Det ser dejligt ud
Hvor lange er stolperne, og hvordan er de fastgjort?
Jeg kan godt lide hjørne-køjen. Hvordan har du lavet den?

Mvh. Else.

Fra : Tournesol

Dato : 25-05-03 18:01

Else Gyldenkærne wrote:
> [...]
> Hvor lange er stolperne, og hvordan er de fastgjort?
> Jeg kan godt lide hjørne-køjen. Hvordan har du lavet den?

Hej Else

Dete r vildt dejligt jeg har sidet der ude hele dagen næsten og nydt det i
solen sammen med kattene

Stolperne er 2½ meter høje og gravet ½ meter ned i jorden uder over det er
de ikke fast gjort med noget.

Hjørne køjen har jeg bare klippet en trekant ud af et stykke stærkt bomuls
stof bukket kanten 2 gange og slået ringe i,det er drøn nemt.
De er så bundet op men det er tanken at de skal hænges op med nogle
karabinhane ligne ting som jeg ike lige kan huske hvad hedder nu
Jeg skal have lavet nogle flere for de er et hit

Hilsen henriette.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 26-05-03 00:27

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Så har jeg lagt et par billeder ind fra kattegården.

Hej Henriette

Hvor ser det godt ud Sådan et par stammer *må* jeg altså have fat i til
altanen.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Tournesol

Dato : 26-05-03 06:13

> Hej Henriette
>
> Hvor ser det godt ud Sådan et par stammer *må* jeg altså have fat
> i til altanen.

Godmorgen

Ja stammerne er et hit
Jeg tror det er godt for deres balance og klør at have sådanne nogle at
klatre på.
Vi har brugt birke fordi det ikke indeholder harepiks og så er det ikke så
hård igen en træsort.
Man kan også bruge hyld men det bliver hurtigter krasset i stykker.

Det bare at være der når nogle skal fælde birke trær
Vi fik vores fra Mine sivigerforældre,da de skulle fælde deres gamle birke
træ.

Min svigerfar bryder sig ikke om katte ,men alligevel lave han en trappe af
brik til lille yellow ,fordi han syntes det var søndt hun ikke selv kunne
hoppe op i vinduet >hæhæ< ,så den lille myr smeltede han hjerte >grin<

Hilsen Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk