Råd om forsikring
Fra : Valle

Dato : 25-05-03 09:20

Hej

Vi skal have en hund (Field Trial Springer), og så kunne jeg godt tænke mig
at høre NG om hvor man skal tegne sin ansvars forsikring og evt. syge
forsikring - billigste-bedste-dækker bedst og hvad der mere kan være at
nævne.

Pfh tak Jack Vallentin - Juelsminde.

Fra : Lone

Dato : 25-05-03 14:26

"Valle" <gjvallentin@mailNOT.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at høre NG om hvor man skal tegne sin ansvars forsikring og evt. syge
> forsikring - billigste-bedste-dækker bedst og hvad der mere kan være at

prøv at kigge her http://www.hundesygekassen.dk/default.asp?mode=Praemier

mvh Lone

Fra : BN

Dato : 25-05-03 16:04

> [...]
> at høre NG om hvor man skal tegne sin ansvars forsikring og evt. syge
> forsikring - billigste-bedste-dækker bedst og hvad der mere kan være at

Hejsa

Det er bare en dejlig hund, har selv Sandra på 5,5 år ung.

Det bliver lidt svært at få det hele, de billigste dækker ikke så meget som
de bedste. Der skal selvfølgelig betales ekstre for at få en god forsikring.
Har selv Alm. Brand. Er ikke den billigste, men har god erfaring med denne
og så bliver Sandra ikke smidt ud, når hun bliver 10 år.

Hilsen BN