Server.MapPath...problemer?
Fra : Henrik Petersen

Dato : 25-05-03 08:56

Hej alle

Håber dette er den rigtige gruppe, eller skriv venligst hvor jeg skal FUT
hen.......

Jeg har et problem, når jeg oploader min hjemmeside, så kan jeg ikke få min
Server.MapPath til at virke...? nogle råd
i mappen wwwroot/privat har jeg alle mine asp filer og min database
"brugere.mdb" ved at bruge en include til på min asp sider til mappen
wwwroot/privat/connections der har jeg min forbindels til databasen, så ser
sådan ud

bruger.asp

<%

' FileName="Connection_ado_conn_string.htm"

' Type="ADO"

' DesigntimeType="ADO"

' HTTP="false"

' Catalog=""

' Schema=""

Dim MM_brugere_STRING

MM_brugere_STRING = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data
Source=Server.MapPath ("brugere.mdb")"

%>

jeg bruger så bare en include, hvergang jeg skal bruge min database,
Dreamveawer laver den selv i toppen at alle filerne, så man skal kun ændre i
filen som jeg har vist ovenover.....

jeg bruger Dreamveawer MX

hilsen

henrik