Hjælp til installering af netprinter
Fra : PleX

Dato : 27-03-01 17:21

Hejsa

Jeg har en NT4.0 som server, med en HP 895Cxi tilsluttet.

Jeg har så forsøgt at installere printeren på en win2000 arbejdsstation uden
held. Den prøver at bruge en nt4 driver fra serveren!! Og den melder fejl
uder installationen. På hp hjemmeside er der ingen drivers til win2000. Hvad
gør jeg??? Under installationen foreslår den ingen andre drivere, elller en
anden destination til en driver!!

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Mvh
Hans

Fra : Karsten Madsen

Dato : 27-03-01 20:04

> Jeg har så forsøgt at installere printeren på en win2000 arbejdsstation
uden
> held. Den prøver at bruge en nt4 driver fra serveren!!

Hvad med at installere printeren manuelt på Win2000 maskinen med den
indbyggede driver, og så skifte printerport over fra lpt1 til
netværksporten.

Hilsen Karsten