En herlig dag !
Fra : Jo-Ann

Dato : 25-05-03 00:59

Hej allesammen !

Ja, jeg er altså nød til lige at fortælle jeg lidt om min nærmest ustyrlige
glæde !

Jeg hvar idag til udstilling i Neumünster med min "lille" vovse. Men yngste
hanhund. Han vandte sidste weekend unghundeklassen på en ret stor udstilling
derned. Mener der var 24 hanner i den klasse.

Idag var vi så for igen, og ja, han gjorde det IGEN ! Vandt unghundeklassen,
og fik så sig andet "jugenedcert" (som jeg ikke kan bruge til en skid, men
pyt nu med det).

Ikke noget med certet, men med det cert fulgte en titel, så nu er han
"*Jugendsieger Schleswig-Holstein* ! Huha, nu man han da føle sig en helt
masse værd !

Nå, men så til det aller aller bedste ! Hjemme i min postkasse ventede et
brev fra DKK - med resultater af hans røngtenbilleder, og de var så
følgende.
HD (hofter): A (højeste score - helt fri !)
AA (albuer); 0 (højeste score - helt fri !)
OCD (skuldre): Fri (deles kun i fri og ikke fri)

- så jeg er bare SÅ glad ! Håber det er okay jeg deler min glæde mig Jer !

KH
Jo-Ann

Fra : Jytte

Dato : 25-05-03 06:31

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> OCD (skuldre): Fri (deles kun i fri og ikke fri)
>
> - så jeg er bare SÅ glad ! Håber det er okay jeg deler min glæde mig Jer !

Tillykke, tillykke.

Hvad er det for en hund du har?

Hilsen
Jytte

Fra : Jo-Ann

Dato : 25-05-03 07:42

Hej Jytte !

Det er en rhodesian ridgeback. Han har lige fået sin egen hjemmeside, og du
kan se ham her:
www.aurelijus.dk

Mvh
Jo-Ann

Fra : Kosmonauten

Dato : 25-05-03 08:17

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen !
Selv hej Jo-Ann ;C)
<BJÆF en masse positivt om resultater og undersøgelser>
> - så jeg er bare SÅ glad ! Håber det er okay jeg deler min glæde mig Jer !
> KH
> Jo-Ann
Jeg synes da at det er kanon at vi kan dele hinandens sorger og glæder ang.
vores hunde.
Tillykke med det hele ( ;C) ) herfra
Martin & Laika (som du jo faktisk har en andel i hvis du kan huske tilbage
til 1999 ;C) )

Fra : BN

Dato : 25-05-03 16:07

"Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Martin & Laika (som du jo faktisk har en andel i hvis du kan huske tilbage
> til 1999 ;C) )

Hej

Lidt nysgerrig: Andel i Laika eller dig, eller måske i begge dele?

Hilsen BN

Fra : Kosmonauten

Dato : 25-05-03 17:00

"BN" <sandra1997@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Hej
>
> Lidt nysgerrig: Andel i Laika eller dig, eller måske i begge dele?
>
> Hilsen BN
Hejsa BN og ikke at forglemme Sandra ;C)
Nope Jo-Ann har ikke en andel i mig MEN (ja jeg syntes at det skulle stå med
stort ;C) ) da jeg mistede min forrige hund Dinah d.15.12.1999 faldt jeg
over denne gruppe, og jeg fortalte om hvor svært det er at sige farvel efter
næsten 15 års daglige omgang, der var det en trøst at bl.a. Jo-Ann, Jan
Stevns og John fra den gamle Basse's hundeguide kom med nogle gode råd om at
bl.a. vente et stykke tid og så anskaffe sig en ny hund, men der var også en
forståelse for den, ja lad os kalde det sorg jeg følte lige bagefter.
Så uanset hvor plidderpladder romantisk det lyder, så er det altså rart at
kunne dele sine glæder, bekymringer og sorger med nogle mennesker som kan
sætte sig ind i hvad det vil sige at have en hund.
Så okay, andel er måske så meget sagt men jeg fik et par supergode råd og
derfor huserer Laika i dag i mit liv.
Håber du fik stillet din nysgerrighed ;C)
Godbidder til Sandra herfra
Martin & Laika

Fra : Jo-Ann

Dato : 25-05-03 18:22

Hej Martin !

Joh, jeg kan godt huske tilbage til 1999 !

Tak for lykønskningerne !

KH
Jo-Ann

Fra : R. Ilsøe

Dato : 25-05-03 08:56

> Ja, jeg er altså nød til lige at fortælle jeg lidt om min nærmest
ustyrlige
> glæde !
</snip>

_Tillykke JoAnn!_

Hvor er det bare flot!! Du har god grun til både at være glad, stolt
osv.!

....Men... Hvorfor kan han ikke bruge sit Jugendcert. til noget? Det er da et
skridt på vejen til DJGCH? (Som Devil blev i sidste weekend! )

Rinnie

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 25-05-03 10:29

Hejsa

Jo del du bare ud af din glæde Tillykke med både titlen og bestemt og
så reultaterne af hans røntgenbilleder godt gået

MVH
Gitte

Fra : Jo-Ann

Dato : 25-05-03 18:24

Hej Rinnie !

I tyskland har de 3 ridgeback klubben. Auri's to JCAC er i 2 forskellige
klubber, og kan derfor ikke bruges sammen. Jeg kan ikke (med mindre jeg
gider køre helt til Munchen bla. ) nå to udstillinger mere i samme klub, og
altså er disse to JCAC'er lidt "ubrugelige" - men derfor er jeg da stadig
stolt af dem

KÆMPE tillykke med Devil !

KH
Jo-Ann og "Auri", som har fået sin helt egen hjemmeside: www.aurelijus.dk

Fra : Freedom

Dato : 26-05-03 08:24

> [...]
og
> altså er disse to JCAC'er lidt "ubrugelige" - men derfor er jeg da stadig

Tilykke Jo-ann, flot gået,

Var på hans side, han ser dejlig ud, men hvad står Exc.3 for? Er det en 3
pr.?

Iben

Fra : Jo-Ann

Dato : 26-05-03 13:04

Hej Iben !

Exc betyder "excellent" og 3-taller står så for at han blev 3. vinder i sin
gruppe Han har aldrig fået andet end 1. præmier

Hvis du kigger i menuen er det også et lille dansk flag, og klikker du der
får du siden på danske og altså de danske udstillingspræmieringer (selvom
man ikke kan oversætte resultaterne helt direkte)

Mvh

Jo-Ann

ps. og tak for lykønskningerne.

Fra : Freedom

Dato : 26-05-03 15:13

> [...]
> får du siden på danske og altså de danske udstillingspræmieringer (selvom
> man ikke kan oversætte resultaterne helt direkte)

Okay det var bare sådan at jeg aldrig har set det skrevet sådan normalt står
der 12 eller 3 pr. når man lige går ind og ser så ser det ud somom det var 3
pr.:)))))

Iben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-05-03 08:36

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> wrote in message
> [...]
unghundeklassen,
> og fik så sig andet "jugenedcert" (som jeg ikke kan bruge til en skid, men

Tillykke

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.