Ny her
Fra : Vicksen

Dato : 25-05-03 00:11

Hejsa.. Jeg har næsten lige fået kat så jeg kan jo med glæde deltage i jeres
diskutioner..!

jeg har fået min en dejlig aby tøs. og hun er tilmed en rigtig pige for hun
knævre hele dagen lang..! hun er lidt over 1 år og mega kælen..!

Hilsen Vicki

Fra : Ida

Dato : 25-05-03 00:38

"Vicksen" <vicksen@adsl.home> skrev i en meddelelse
> [...]
hun
> knævre hele dagen lang..! hun er lidt over 1 år og mega kælen..!

Hej Vicki og rigtig hjerteligt velkommen hertil - håber du kommer til at
hygge dig lige så meget som os andre

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 25-05-03 08:09

Velkommen til gruppen...

håber at du for glæder af den

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : dorthe

Dato : 25-05-03 09:22

Hej Vicki
Velkommen til gruppen.
jeg er selv ny og har indtil nu fået stor glæde af gruppen.
Her er så hyggeligt.
Håber at du får lige så stor glæde som jeg har fået.

Hilsen Dorthe

se mine katte på www.kity.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-05-03 13:06

Varmt velkommen.

Hvor har du din aby tøs fra?? *nysgerrig*

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Vicksen

Dato : 25-05-03 20:25

Jeg har købt hende fra tick-tag abyssinians

lotta skulle havde været brugt til avl men hun kan ikke lide han katte så
hun blev tage udog solgt til mig

Vicki

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-05-03 21:40

Vicksen wrote:
> Jeg har købt hende fra tick-tag abyssinians
>
> lotta skulle havde været brugt til avl men hun kan ikke lide han
> katte så hun blev tage udog solgt til mig

Heeeeeldige dig ;) Lotta er en rigtig yyndig lille pige ;)
tillykke med hende....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Charlotte

Dato : 26-05-03 01:37

On 25/05/03 1:11, in article 3ecffc09$0$5134$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Vicksen" <vicksen@adsl.home> wrote:

> [...]
>
> jeg har fået min en dejlig aby tøs. og hun er tilmed en rigtig pige for hun
> knævre hele dagen lang..! hun er lidt over 1 år og mega kælen..!

Hej Vicki.

Velkommen til

Tillykke med aby pigen, og held & lykke med hende

Venlig hilsen
--
Charlotte (& Den lille prins...)
www.petit.onlinesalg.dk (Bøger, ingen katte...)

Fra : N/A

Dato : 26-05-03 22:53

Fra : Dolly Dyt

Dato : 26-05-03 22:53

"Usenet Rulez" <Usenet.Rulez@mail.sw> skrev i en meddelelse
> Ska vi knulla?

Tror jeg ikke Vicki har lyst til - men du kan prøve denne:
http://amishrakefight.org/gfy/

Fra : anette holmes

Dato : 30-05-03 17:55

--
Hilsen fra Kattemor.tillykke med din Aby kat.Håber du for meget
glæde af den.Katte er et dejligt dyr.Jeg har en Skovkat,og skal