IE skifter vindue ??
Fra : Louise

Dato : 24-05-03 23:23

Hey

Nu får jeg snart spat - hvis jeg har flere vinduer åbne samtidig, skifter
browseren vindue "af sig selv". Sådan efter hvilken side der sker noget
på....???

En, der lige ved hvordan jeg ændrer indstillinger for det?

Mvh

Louise

Fra : Leo.E

Dato : 25-05-03 06:18

"Louise" <lfj77@ofir.dk> wrote in message news:<baorbf$1jkf$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> på....???
>
> En, der lige ved hvordan jeg ændrer indstillinger for det?

Prøv at gå ind i funktioner-internetindstillinger- avanceret,
og se om du mangler et flueben i: Genbrug vinduer osv:
Hilsen: Leo

Fra : Louise

Dato : 25-05-03 12:10

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message

> Prøv at gå ind i funktioner-internetindstillinger- avanceret,
> og se om du mangler et flueben i: Genbrug vinduer osv:
> Hilsen: Leo

Hmm, min IE er på engelsk... og synes ikke lige jeg kunne finde noget med
genbrug ??

anyone?

Louise

Fra : Leo.E

Dato : 25-05-03 17:23

"Louise" <lfj77@ofir.dk> wrote in message news:<baq89f$e0j$1@news.cybercity.dk>...
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message

> Hmm, min IE er på engelsk... og synes ikke lige jeg kunne finde noget med
> genbrug ??
Forståeligt, men i den danske er det den 12. boks i avanceret
Forresten, hvilken udgave af IE har du?
Leo

Fra : Louise

Dato : 25-05-03 18:16

> Forståeligt, men i den danske er det den 12. boks i avanceret
> Forresten, hvilken udgave af IE har du?
> Leo

Fjernede fluebenet i 12. boks der hedder "enable page transitions" - men det
virkede ikke... Er det nu jeg skal blive hys? ;)

Det er forresten ver. 6.0 jeg har...

Louise

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-05-03 18:36

Louise wrote:

> Fjernede fluebenet i 12. boks der hedder "enable page transitions" - men det
> virkede ikke... Er det nu jeg skal blive hys? ;)

Jeg har en mistanke om, at fejlen ligger andetsteds. IE har en dårlig
vane med at bringe sig selv i forgrunden, når en side er færdigloaded.
Jeg vil tro, at det også gælder, hvis siden for eksempel automatisk
opdateres med jævne mellemrum.

Hvis det er her fejlen ligger, kan du eventuelt installere Microsofts
TweakUI, der gør det muligt at ændre på en række indstillinger i
Windows. Hvis du bruger Windows XP, kan programmet hentes her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Jeg har ikke lige kunnet finde TweakUI til Windows 98 på Microsofts
hjemmeside, så hvis du bruger 98'eren, kan du i stedet hente programmet
her:
http://www.annoyances.org/exec/show/tweakui

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-05-03 19:43

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> [...]
> færdigloaded. Jeg vil tro, at det også gælder, hvis siden for
> eksempel automatisk opdateres med jævne mellemrum.

Det er kun nogle sider der gør det, eb.dk f.eks.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-05-03 21:58

Henrik Stidsen wrote:

> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Det er kun nogle sider der gør det, eb.dk f.eks.

Prøv at læse det første indlæg i tråden - det ser ud som om, det netop
er sådanne sider, der generer (eller sider der bliver færdigloaded, mens
Louise læser på en anden side).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-05-03 01:04

> Prøv at læse det første indlæg i tråden - det ser ud som om, det
> netop er sådanne sider, der generer (eller sider der bliver
> færdigloaded, mens Louise læser på en anden side).

Som jeg siger, det er ikke alle sider der gør det sådan som man kunne
tro efter at have læst det indlæg jeg svarede på.

Fra : Leo.E

Dato : 26-05-03 08:59

"Louise" <lfj77@ofir.dk> wrote in message news:<baqtoa$1hr7$1@news.cybercity.dk>...
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> wrote in message

> Fjernede fluebenet i 12. boks der hedder "enable page transitions" - men det
> virkede ikke... Er det nu jeg skal blive hys? ;) Hvordan udarter det sig?
Anyway - lige et langskud, prøv at gå ind i EXPLORER
(stifinder)mappeindstillinger-marker- åbn alle osv.
Leo