Half-life version?
Fra : Lars

Dato : 24-05-03 23:07

Hej, jeg har netop fået en Half-Life version (købt i Bilka)
Idet jeg ikke tidligere har prøvet Half-Life, vil jeg gerne vide mere om hvorvidt det er den
nyeste version.

På pakken står der:

Half-Life Generation
now includes blue shift

Includes 4 award-winning titles:
half-Life, game of the year edition
Opposing force
Counter Strike, The Counter Strike terrorism experience
Now: Blue Shift, the latest official expansion set

Hvilke kommentarer kan I knytte til denne version?

Kender I ydermere nogle links med gode info/ tips sites?

--
Best regards

Lars

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 25-05-03 00:08

Halflife / Halflife GOTY : Selv Halflife-spillet. Alle udvidelser kræver
dette for at fungere.

Halflife Generations: Navn for en udgivelse, der indeholder Halflife og
Halflife: Opposing Forces.

Opposing Force og Blueshift: Sierra og Valve's egne udvidelser. Kræver
Halflife for at fungere.

Counterstrike: Populær multiplayer total-conversion mod(ification),
baseret på et terrorister vs. antiterror-enhed tema. Kræver ligeledes
Halflife installeret for at fungere.

Nyeste version: Sørg altid for at opdatere såvel Halflife som
udvidelser, i fald du ønsker at spille online. Ellers bliver du nemlig
ikke lukket ind på spil-serverne...Opdateringer kan du finde via de
forskellige sektioner på følgende website:

http://planethalflife.com/

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 25-05-03 02:45

"Kristian Nejsum" <t@r.com> wrote in message news:baou0k$gh5$1@sunsite.dk...
> Opposing Force og Blueshift: Sierra og Valve's egne udvidelser. Kræver
> Halflife for at fungere.
Vil lige rette dig Blueshift kræver ikke half-life for at køre, idet det er
en standalone lige som gunnmann chronicles er det, sådan set kun opposing
force der kræver half-life samt mod versionen af CS.

Hygge

AngelFire

Fra : Uther

Dato : 28-05-03 14:29

>Vil lige rette dig Blueshift kræver ikke half-life for at køre, idet det er
en standalone

Hvilket så også betyder at du ikke kan benytte det til at spille Counter
Strike online (eller offline om du vil) med det. So you know...

Har været nede og bytte Blueshift engang før af samme årsag

Uther