Jørgen de Mylius
Fra : ChrisStoffer

Dato : 24-05-03 20:38

Hejsa Allesammen =O)

Sidder lige og ser MGP og det er fasktisk ret spændende at se de forskellige
sange. Indtil nu er det helt klart Tyrkiet der fører stort hvis jeg skulle
bestemme =O) Hun var vildt hot på en måde og meget energi i sangen. Men jeg
har et spørgsmål: synes i andre også at Jørgen de Mylius er vildt negativ
når han beskriver sangene, efter at der er blevet optrådt?

Mvh
Christian

Fra : ChrisStoffer

Dato : 24-05-03 22:12

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> har et spørgsmål: synes i andre også at Jørgen de Mylius er vildt negativ
> når han beskriver sangene, efter at der er blevet optrådt?

Lad mig omformulerer det: Jørgen de Mylius =Pain in the ass =O)

Fra : AJC

Dato : 24-05-03 23:55

> "ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message

> forskellige
> jeg

> Lad mig omformulerer det: Jørgen de Mylius =Pain in the ass =O)

Janteloven i funktion.
Suk!
Jørgen de Mylius rules!

Fra : Rundude

Dato : 25-05-03 18:20

Jørgen de Mylius er KULT........ sådan er det bare....

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-05-03 18:29

Rundude wrote:
> Jørgen de Mylius er KULT........ sådan er det bare....

*suk*
Kult? Var det ikke sådan noget der var på mode blandt 90'ernes
gymnasieelever?

/David

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-05-03 05:34

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:baqugr$15aa$2@news.net.uni-c.dk...

> Kult? Var det ikke sådan noget der var på mode blandt 90'ernes
> gymnasieelever?
_________

Nej det er et modeudtryk blandt visse næseringsfolk her i gruppen for noget
som er fornuftigt og som man undtagelsesvis har tålmodighed nok til at
kunne lide.

Det er bare noget vollapyksnak. De enkelte dansktopmusiknumre som de
undtagelsesvis kan lide kalder de også for "kult". Det er bare så`n noget
indforstået pladderværk. Så dettttt....

Hilsen Åge

Fra : John K

Dato : 25-05-03 23:12

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Lad mig omformulerer det: Jørgen de Mylius =Pain in the ass =O)

Enig, den mand er en skumbanan
- en af grundene til at det ikke blev på DR jeg så Melodi Grand Prix 2003.

Mvh

John

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 24-05-03 22:52

ChrisStoffer skrev:

> Men jeg har et spørgsmål: synes i andre også at Jørgen de
> Mylius er vildt negativ når han beskriver sangene, efter
> at der er blevet optrådt?

Der er vel ingen, der lytter til Mylle. Kun Terry Wogan kan kommentere
et grandprix. Men han er som bekendt heller ikke /så/ positiv over for
arrangementet ...

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"If you really want something in life you have to work for it. Now

Fra : AJC

Dato : 24-05-03 23:56

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in news:baophq$9po$1
@sunsite.dk:

> Der er vel ingen, der lytter til Mylle. Kun Terry Wogan kan kommentere
> et grandprix. Men han er som bekendt heller ikke /så/ positiv over for
> arrangementet ...

Tal for dig selv!
Jørgen de Mylius rules!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-05-03 00:03

Peter Bjerre Rosa <usenet@filmsvar.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:baophq$9po$1@sunsite.dk...

Svar: Nej

> Der er vel ingen, der lytter til Mylle.

Svar: Jo

> Kun Terry Wogan kan kommentere et grandprix. Men han er som bekendt heller
ikke /så/ positiv over for
> arrangementet ...

Svar: Hvem er han ?

Hilsen Åge

Fra : AJC

Dato : 24-05-03 23:54

> [...]

> energi i sangen. Men jeg har et spørgsmål: synes i andre også at
> Jørgen de Mylius er vildt negativ når han beskriver sangene, efter at

Nej.
Jørgen de Mylius rules!

Fra : LarsJ

Dato : 25-05-03 00:06

> [...]

> energi i sangen. Men jeg har et spørgsmål: synes i andre også at
> Jørgen de Mylius er vildt negativ når han beskriver sangene, efter at

Hver sin smag, men jeg synes nu at Mylle er kongen, hvad Melodi Grand Prix
angår.

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Martin Seebach

Dato : 25-05-03 21:29

ChrisStoffer wrote:
> [...]
> har et spørgsmål: synes i andre også at Jørgen de Mylius er vildt negativ
> når han beskriver sangene, efter at der er blevet optrådt?

Uha .. ja .. Hvis det bliver standarten for mavedans på de københavnske
tyrker-restauranter, bliver mit boykot ophævet prompte :D

Inde i mit hovede var Mylle ganske elendig.. Han var uoplagt og sagde
meget lidt interessant .. lød lidt som om at han sad og læste op .. når
han da ikke bare løj! Der var en af sangede han sagde hvad hed mens det
stod på skærmen, og det var ikke det samme. Han fik også meget kækt
refereret til de tre medlemmer i duoen?!

En sædvanlig veloplagt Mylle ville have undskyldt sig og lavet en joke
med det, eller noget.

Optaktsprogrammet, der tydeligvis var optaget kl. 4.30 om morgenen, en
regnvejrsdag i 80'erne, var heller ikke meget værd.

Hvad sker der for DET?

- Martin

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 26-05-03 11:28

Martin Seebach wrote:
> Uha .. ja .. Hvis det bliver standarten for mavedans på de
> københavnske tyrker-restauranter, bliver mit boykot ophævet prompte :D

Jeg syntes nu, hun lignede en der kunne medvirke i næste afsnit af Buffy...
skræmmende!

> [...]
> det
> stod på skærmen, og det var ikke det samme. Han fik også meget kækt
> refereret til de tre medlemmer i duoen?!

Fuldstændig enig. Han lavede *rigtigt* mange fejl, og mumlede til tider bare
lidt for sig selv, så man overhovedet ikke kunne høre ham.
Det lød som om, han var småfuld, og lidt for træt...

--
Jacob

I'd like to see a nude opera, because when they hit those high notes, I
bet you can really see it in those genitals.

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 26-05-03 12:49

On Mon, 26 May 2003 12:28:00 +0200, "Jacob Skaaning"
<jskaaning@email.dk> wrote:

>Fuldstændig enig. Han lavede *rigtigt* mange fejl, og mumlede til tider bare
>lidt for sig selv, så man overhovedet ikke kunne høre ham.
>Det lød som om, han var småfuld, og lidt for træt...

Det lyder skræmmende meget som en beskrivelse af Jørn Maders evner som
cykelkommentator ...

-lkn