Ib pip kanariefugl og mine bare tæer under~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-05-03 19:14

Nej det rabler ikke. Det er faktisk titler fra

KIM OG HALLO`S NYE CD

Nu kender vi nok alle vinterens store slagerhit, nemlig den der om de tre
bornholmere i gummibåden. Men nu er "Kim og Hallo"s to nye cd-er ud og der
er netop testet et nummer på Dansktoppen. Hvad synes i om det? - Det er den
der strandsang "Under mine bare tæer i sandet". Bliver den det helt store
radiohit, ligesom den foregående bornholmersang?.
Efter deres stilskifte er teksterne godt nok blevet noget vrøvlede og de
lyder en anelse som en dansksproget og blid udgave af "Walkers". Glad,
frisk, munter og i særdeleshed livlig synge-med-musik, i dansktopstilen. Den
med de bare tæer handler altså ikke om noget som helst, men der er gang i
den. De synger om de der bare tæer og pigerne på stranden. De synger faktisk
omkvædet 20-30 gange på 3 minutter. Under mine bare tæer - under mine bare
tæer - under mine bare tæer. Jøsses mand.
Den ligner faktisk efterårets "Fest er fedest", hvor de hoppede og
sprang. Men det gjorde de nu også sidste år på dansktop-festivalen i
Vildsund, så det er ikke noget nyt. Kim hoppede op på ølbordene og spillede
guitar.
Så har vi jo også lige hørt deres genindspilning af Walkers-(Torben
Lendager)hittet "Vi holder fest". Den fræser også bare derudaf i et
hæsblæsende tempo. Uha uha.
På deres nye cd kan jeg også se at der er en sang som hedder "Funny
funny". Hvis det er Sweet`s sang så er det jo bare vældigt. Der er også en
sang som hedder "Ib pip kanariefugl".
Det er godt nok blevet noget sjovt noget med "Kim og Halløjsovs" og deres
totalt vrøvlede tekster. Spændende hvad de finder på i Vildsund. Vi må derop
tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30.
Deres anden cd går i en anden retning. Det er harmonika-klassikere. Hvor
mon de har fået ideen til sådan en cd? - Tonight har forøvrigt også snuppet
ideen - Måske bliver det er hel trend (mode) med harmonmikamusik - hvem ved?

Hilsen Åge

Men hvad synes i om cd-erne ?

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 24-05-03 23:01

On Sat, 24 May 2003 20:14:17 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Nej det rabler ikke. Det er faktisk titler fra

Jo, gu´rabler det da når man kan finde på sådan en titel. Det er jo det rene
Red Warszawa - dem er du måske også til?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-05-03 14:08

Åge Halldorsson skrev bl.a.:
> Nej det rabler ikke. Det er faktisk titler fra
>
> KIM OG HALLO`S NYE CD
>
> Men hvad synes i om cd-erne ?

Er der en der gider poste dem i "dk.binaer.musik"
Sådan noget lort skal man da ikke betale penge for.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : AJC

Dato : 25-05-03 16:17

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> wrote in news:3ed0c03a$0$48911
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Er der en der gider poste dem i "dk.binaer.musik"
> Sådan noget lort skal man da ikke betale penge for.

Idiot!

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-05-03 18:21

AJC skrev bl.a.:
> "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> wrote in
> news:3ed0c03a$0$48911 $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Idiot!

Ja glem det. TDC har lukket for den gruppe.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Troels

Dato : 26-05-03 18:30

> Nej det rabler ikke. Det er faktisk titler fra
>
> KIM OG HALLO`S NYE CD

Florer der meget Ectasy i dansktopmiljøet?

/Troels

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 26-05-03 19:46

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Florer der meget Ectasy i dansktopmiljøet?

Nærmere alt,alt,alt for meget bayersk øl.
Har en tendens til at dræbe kreativiteten.

Mvh
www.destruktion.dk