Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigt kameragrej
Fra : Martin

Dato : 24-05-03 19:03

Hej

Har lige handlet på www.ebay.de - en tysk auktionsside, hvor også mange
firmaer sælger deres varer. Priserne ligger væsentligt under der danske
niveau, også selvom der kommer ? 10 ell. lignende oveni til porto.

Har købt :

- USB mini-CF card reader for ? 10
- 128 MB CF-kort m. etui for ? 15,50.

Begge dele "nagelneu" og med garanti.

Ikke alle sælgere vil dog sende uden for Tyskland.

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Martin

Dato : 24-05-03 19:55

Ja, der var jeg lidt hurtig...

Udover ? 15 i porto skal man overfør ?'er til en tysk konto => et gebyr på
min. 50 kr. i din egen bank... så er det ikke så billigt mere.

Mvh. Martin

Fra : Lars [8210]

Dato : 24-05-03 20:07

Martin wrote:
> [...]
konto => et
> gebyr på min. 50 kr. i din egen bank... så er det ikke så

Du kan selv overføre penge via din netbank - ganske gratis -
til en anden konto uanset hvor den befinder sig! ( i det
mindste i Danske Bank)

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-05-03 06:33

Lars [8210] wrote:

> Du kan selv overføre penge via din netbank - ganske gratis -
> til en anden konto uanset hvor den befinder sig! ( i det
> mindste i Danske Bank)

HVA? Der da stadig et stort gebyr på det når det er til udlandet!

MVH Mads Stetter

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-05-03 22:06

Sat, 24 May 2003 20:02:30 +0200, skrev Martin:

>Har lige handlet på www.ebay.de - en tysk auktionsside, hvor også mange
>firmaer sælger deres varer. Priserne ligger væsentligt under der danske
>niveau, også selvom der kommer ? 10 ell. lignende oveni til porto.

Ach, bist Du doch wimmer, Manner! Jeg har lige lagt bud ind på et par
72 mm filtre og en diassorteringspult og nu krydser jeg arme og ben
for at der ikke er een eller anden nævenyttig prøjser der byder over.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)