Skærme
Fijala 3554
46" plasma skærm
Fra : Victor

Dato : 24-05-03 18:31

Jeg har i længer tid søgt en god plasma skærm, og fandt en 46" på
www.bd-trading.dk, har nu set den i det virklige liv, den kan jeg kun
varmt anbefale.
Victor

Fra : klander

Dato : 24-05-03 19:08

"Victor (slet 2FVMH)" <victor@2FVMHmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har i længer tid søgt en god plasma skærm, og fandt en 46" på
> www.bd-trading.dk, har nu set den i det virklige liv, den kan jeg kun
> varmt anbefale.
> Victor

Ja det kan jeg godt forstå, men man kan også købe min 4 stk meget gode alm
tv til samme pris 1 32"

Kurt

Fra : M.Kay

Dato : 27-05-03 18:35

I know it's awful, but klander wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> "Victor (slet 2FVMH)" <victor@2FVMHmail.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Ja det kan jeg godt forstå, men man kan også købe min 4 stk meget gode
> alm tv til samme pris 1 32"

Man kan også få rigtig mange Skodaer for prisen på en Ferrari, men det er
altså ikke helt det samme.

At det kniber for dig(og temmelig mange andre) at punge ud med pengene til
et 46" plasmatv mangler ligesom lidt relevans i den her forbindelse. Han
anbefalede jo bare tv'et til dem der var interesserede, ikke til dem der
ikke ville betale for et.

Nå'men ha' så en go' dag!

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : klander

Dato : 27-05-03 21:38

> Man kan også få rigtig mange Skodaer for prisen på en Ferrari, men det er
> altså ikke helt det samme.

Jamen så må du jo ud og have dig en Ferrari, eller skal du lige have et
andet job først ;)

> [...]
> et 46" plasmatv mangler ligesom lidt relevans i den her forbindelse. Han
> anbefalede jo bare tv'et til dem der var interesserede, ikke til dem der

Det kniber nu ikke for mig, men jeg har nu andet at bruge 40-50,000 kr til
end et tv.
Det er ikke fordi jeg ikke kunne tænke mig et, men vi er sku ikke alle
direktører med en løn på
500,000 kr

> Nå'men ha' så en go' dag!

Tak i lige måde ;)

Kurt

Fra : WE

Dato : 27-05-03 21:53

Der er vist ingen direktører, der får 500.000 (hvis du mener om året).

Fra : David T. Metz

Dato : 28-05-03 11:17

WE kalligraferede, i news:3ed3d104$0$13157$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Der er vist ingen direktører, der får 500.000 (hvis du mener om året).

Måske 500.001,32 så? Eller 500.001,37? Eller (fortsæt selv hvis du synes det
er meningsfuldt, men skær det væk du ikke svarer på og svar under det du
citerer).

David