Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kontaktark S/H
Fra : Stokke

Dato : 24-05-03 17:43

Hej.

Jeg har en masse sort-hvide negativer liggende, som jeg ikke rigtig
kan få overblik over. Er der nogen, der ved, hvor man forholdsvist
billigt kan få lavet kontaktark af disse - måske på nettet?

På forhånd tak for hjælpen og venlig hilsen

// Stokke

Fra : C. Poulsen

Dato : 25-05-03 08:15

nospamreallyatallstokke@datsmail.dk (Stokke) wrote in message news:<3ecfa0e1.14541358@news.tele.dk>...
> [...]
> billigt kan få lavet kontaktark af disse - måske på nettet?
>
> På forhånd tak for hjælpen og venlig hilsen

Hvor mange negativer drejer det sig om

Carsten

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-05-03 12:12

"Stokke" <nospamreallyatallstokke@datsmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en masse sort-hvide negativer liggende, som jeg ikke rigtig
> kan få overblik over. Er der nogen, der ved, hvor man forholdsvist
> billigt kan få lavet kontaktark af disse - måske på nettet?

Nu er det lidt svært at oploade sin negativer online...*S*
Men prøv at finde en fotograf ( se i telefonbogen ) i din nærhed og hør hvad
bedkomne skal have for at lave kontaktark til dig.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk