Soltek SL75-DRV5 og ny CPU!?
Fra : Lasse

Dato : 24-05-03 17:42

Jeg solgte min gamle CPU (Palomino XP2100+) og købte en TBred XP2200+, nu
har jeg problemer med at få den nye CPU til at køre optimalt... Hvis jeg
sætter den til AUTO (MULTIPLIER) * 133.3 MHz (FSB) som den gamle 2100+ kørte
på, så gider den ikke boote, men hvis jeg sætter den til AUTO * 100 MHz
(FSB) gider den godt, men så kører den som en XP1500+ ...

DET skal lige siges at den >>nogen gange<< godt kan boote med AUTO * 133.3
(XP2200+), men hvis man rebooter den, går skærmen i sort, hvilket man ikke
ligefrem kan kalde optimalt :)

Der skal lige siges at BIOS er T1.5, har også prøvet med T1.8 (nyeste), der
er ingen ændring...

Nogen der har et bud på hvad der kan være galt??

PÅ FORHÅND TAK

- Lasse