Gratis Nettid80 ved 1 måneds ventetid
Fra : Jens.

Dato : 27-03-01 16:45

Jeg har igår ventet 1 måned på NE2. Jeg ringede til TDC da de i deres
informations materiale ved min bestilling skrev, at jeg skulle ringe når der
var gået 1 måned fra oprettelsesdato og jeg endnu ikke havde modtaget
Netexpres2, da de havde et godt Nettid80 tilbud.
Dette tilbud er GRATIS Nettid80 indtil jeg får Netexpres2. Så det er da
295,00 kr sparet pr. måned indtil NE2 kommer.
/Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-01 18:05

ok, rimeligt godt tilbud,,,

hvad så med mig, som allerede har det? Så spare man ikke en skid?

Og man skal samtidigt afmelde det,, så det ikke lapper over NE2. Det kan de
ikke tage sig af, at gøre automatisk, siger de.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-01 19:08

> [...]
> var gået 1 måned fra oprettelsesdato og jeg endnu ikke havde modtaget
> Netexpres2, da de havde et godt Nettid80 tilbud.

Lige et tillægs ?

Hvad menes der med "oprretelsesdato"? Er det når, tæknikeren har været ude
og indstallere. Men man ikke har modtaget routeren? Eller er det fra
Bestillingsdato´en?

kan du ikke tage lægge ordre bekræftelsen ud på nettet? altså uden dine egne
oplysninger!

Det ville jo være meget godt, hvis det er fra bestillingsdato´en. Så er man
jo nærmest sikker ¨på at få gratis nettid 80.

Bjarke

Fra : Jens.

Dato : 27-03-01 21:12

Det er fra bestillingsdatoen i mit tilfælde. Jeg har også Nettid80 i
forvejen og har stadig 1 måned tilbage af kvartalet - men det nye Gratis
Nettid80 blev bare overført til mit eksisterende.
Jeg blev lovet at den resterende måned ville blive refunderet.
/Jens.
Det med det gode tilbud på Nettid80 står på din ordrebekræftelse (det står
ihverttilfælde på min).