MS Windows
briani 27239
Skrivebeskyttet mappe
Fra : KC

Dato : 24-05-03 16:19

Hej NG

HAr en skrivebeskyttet mappe som jeg vil slette. Når jeg så ændrer attribut
fra skivebeskyttet og vil slette den, så er den ændret tilbage til
skrivebeskyttet og kan ikke slettes....hvad gør jeg

OS Xp

mvh

KC

Fra : KC

Dato : 24-05-03 18:34

"KC" <kc_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra skivebeskyttet og vil slette den, så er den ændret tilbage til
> skrivebeskyttet og kan ikke slettes....hvad gør jeg

Problem løst...

Fra : Madsen

Dato : 24-05-03 18:35

KC skrev:

> Problem løst...

Hvordan!

Madsen.

Fra : jens

Dato : 24-05-03 19:24

> Hvordan!

1: ved at vente på at ms plaer skal give slip så den ikke er i brug.
eller 2: ved ikke at vise "tumpnails" i mappen.

Mvh jens

Fra : Madsen

Dato : 24-05-03 19:28

jens skrev:

> 1: ved at vente på at ms plaer skal give slip så den ikke er i brug.
> eller 2: ved ikke at vise "tumpnails" i mappen.

Det er muligt, men det er knaldhamrende irriterende når folk ikke
fortæller hvordan de har løst et givent problem. Det kunne jo være
at andre kunne få glæde af det. Det er jo ligesom hele formålet med
usenettet.

Madsen.

Fra : KC

Dato : 25-05-03 03:56

> Det er muligt, men det er knaldhamrende irriterende når folk ikke
> fortæller hvordan de har løst et givent problem.

Rolig nu.......ved at genstarte.......så ændrede Xp ikke tilbage og jeg
kunne slette den.
mvh
KC

Fra : jens

Dato : 25-05-03 10:46

> [...]
> fortæller hvordan de har løst et givent problem. Det kunne jo være
> at andre kunne få glæde af det. Det er jo ligesom hele formålet med

Korrekt, det er ret træls.
Men jeg havde ikke umiddelbart set den mailadresse før og forventede ikke et
svar, det kom jo alligevel.

Mvh Jens