Agility forhindringer.
Fra : Susanne

Dato : 24-05-03 15:45

Hejsa.

Jeg er blevet interesseret i at få lavet nogle agilityforhindringer og
mangler derfor nogle planer/tegninger over sådanne.
Nogle der ligger inde med nogle eller som kender steder på nettet hvor man
kan finde disse ?
Jeg har kunne finde en del amerikanske, hvor de bruger PVC rør , men jeg vil
nok foretrække så meget træ som muligt.
Susanne

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 24-05-03 22:50

Der plejer i agilityreglementet også at være mål på de forskellige
agilityforhindringer. derud over findes der forskellige bøger bl.a.
peter lewis: den internationale agilityhund (mener jeg den hedder)
der er også en dansk en, men kan ikke lige huske titlen på den.
Det du skal være opmærksom på er, at det er "gamle" bøger så målene i dem
holder ikke til en lovlig bane.
/Carina
www.aussies.dk