GTA VC - hvordan startes Vice Street Races~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-05-03 11:48

Jeg har købt Sunshine Auto og kører ned til garagerne, stiller mig på
den røde cirkel, markerer løb 1 og trykker Enter.
Tommy løber glad og fro tilbage til sin bil og sætter sig ind... og hvad så?
Når jeg så kører op til lufthavnsterminalen er der ingenting.
Jeg har kørt hele banen rundt uden at se noget der kunne ligne en
startlnie, et "Earn cash not kudos"-banner/skilt/whatever eller noget
andet brugbart.

Hvordan kommer man igang?

/Robert

Fra : Vega

Dato : 24-05-03 12:13

Hvor ligger Sunshine auto? Kan sgu ikke finde den.
Gerne vist på kortet.

Mvh. Vega.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-05-03 15:23

Vega wrote:
> Hvor ligger Sunshine auto? Kan sgu ikke finde den.
> Gerne vist på kortet.

Hvis du har lufthavnsterminalen på højre hånd og kører lige ud af vejen,
følger den i svinget rundt til højre, kører forbi afkørslen til Hookers
Inn og så drejer til venstre i første kryds. Så kommer Sunshine Auto
inde på højre hånd lidt længere nede.
Se evt. http://www.oddweb.net/gta4/index.asp (klik på For Sale)

/Robert

Fra : Vega

Dato : 24-05-03 16:52

> [...]
> følger den i svinget rundt til højre, kører forbi afkørslen til Hookers
> Inn og så drejer til venstre i første kryds. Så kommer Sunshine Auto

Takker

Mvh. Vega.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 24-05-03 12:21

> [...]
> Jeg har kørt hele banen rundt uden at se noget der kunne ligne en
> startlnie, et "Earn cash not kudos"-banner/skilt/whatever eller noget

Når du trykker enter dropper du det. Det foregår på samme måde som når man
køber våben i Ammu-nation.
I mit tilfælde er det left-shift og right-shift jeg bruger til at vælge et
race. ( Muligvis horn knappen, jeg er ikke sikker)

--
Andreas Jeppesen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-05-03 15:24

Andreas Jeppesen wrote:

> [...]
> I mit tilfælde er det left-shift og right-shift jeg bruger til at vælge et
> race. ( Muligvis horn knappen, jeg er ikke sikker)

Aaaahh.. på den måde.
Ville da være meget rart hvis det stod der.

Mange tak

/Robert

Fra : Vega

Dato : 25-05-03 10:47

Hvor ligger Ricardo Diazs Mansion henne?

Mvh. Vega.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 25-05-03 12:51

> Hvor ligger Ricardo Diazs Mansion henne?

Midt i det hele...... På starfish Island, det er den Ø man kommer over på
broen fra cherry poppers hvis du forstår

Fra : Vega

Dato : 25-05-03 13:31

Det gør jeg, men jeg skal finde en limousine der. Den kan jeg ikke finde.
Ved du hvor sådan en holder?

Mvh. Vega.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-05-03 14:36

Vega wrote:
> Det gør jeg, men jeg skal finde en limousine der. Den kan jeg ikke finde.
> Ved du hvor sådan en holder?

Hvilken mission er det? Synes ikke lige jeg kan mindes nogen hvor man
skal hente en limousine.
Men den plejer at stå til højre for den brede trappe der leder op til
hoveddøren.

/Robert

Fra : Vega

Dato : 25-05-03 14:46

> [...]
> skal hente en limousine.
> Men den plejer at stå til højre for den brede trappe der leder op til

Det er den hos Sun Shine Auto, hvor man skal hente biler fra 4 lister. Jeg
er ved liste to, og der skal jeg have fat i en limousine. Der står ingen ved
mit hovedkvarter V.

Mvh. Vega.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-05-03 14:59

Vega wrote:
> [...]
> er ved liste to, og der skal jeg have fat i en limousine. Der står ingen ved

Kan Love Fist's så ikke bruges? HVis du har gennemført Love Fist
missionerne så står den foran deres studie.

Fra : Sp@cey

Dato : 25-05-03 15:56

Den står på den anden side af hovedtrappen.
Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Vega

Dato : 25-05-03 16:04

"Sp@cey" <Email???> skrev i en meddelelse
> Den står på den anden side af hovedtrappen.

Nope. Der holder en admiral hos mig.

Mvh. Vega.

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 25-05-03 19:03

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Sp@cey" <Email???> skrev i en meddelelse
>
> Nope. Der holder en admiral hos mig.

I har begge ret... de fleste gange holder der en Admiral, men af og til
holder der også en Strech... bare kør lidt rundt i byen og lav ballade og
kig så forbi en gang imellem... så er der gevinst efter et par gange :)

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 25-05-03 19:42

> I har begge ret... de fleste gange holder der en Admiral, men af og til
> holder der også en Strech... bare kør lidt rundt i byen og lav ballade og
> kig så forbi en gang imellem... så er der gevinst efter et par gange :)

Hmm.... hos mig holder der ALTID en stretch.... meget mystisk... men heldigt
for mig

Fra : Vega

Dato : 25-05-03 20:31

"Anders Jacobsen" <anders@FJERN.ichtys.dk> skrev i en meddelelse

> I har begge ret... de fleste gange holder der en Admiral, men af og til
> holder der også en Strech... bare kør lidt rundt i byen og lav ballade og
> kig så forbi en gang imellem... så er der gevinst efter et par gange :)

Det virkede. Takker.

Mvh. Vega.

Fra : Sp@cey

Dato : 25-05-03 15:55

> Ville da være meget rart hvis det stod der.

Det gør det også, ihvertfald på min version.