"Simon" <mrsmooth@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Overvejer at købe en tlf. med abb. ved dette selskab - nogen der har
> gode/dårlige erfaringer?
Du skal være meget opmærksom på, om dine regninger er korrekte -
TeleFona har (haft?) store problemer med deres faktureringer. De har
sendt mig mindst én åbenlyst forkert (og for stor) opkrævning, som
først blev rettet efter længere 'forhandling'. Deres bogholderi
erkendte i den forbindelse over for mig, at de havde store problemer
med deres faktureringssystem, og at jeg langt fra var den eneste, der
havde fået forkert opkrævning. De måtte samtidig indrømme, at det kun
var fordi jeg selv havde opdaget fejlen, at min faktura blev rettet.
Hvis du sørger for altid selv at holde nøje øje med dit forbrug og at
holde dem 'i kort snor' kan det vel godt gå i et halvt års tid, indtil
du kan skifte til et ordentligt teleselskab - selv har jeg nu skiftet
til Telmore og er godt tilfreds
Erland