/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telefona
Fra : Simon


Dato : 27-03-01 15:57

Overvejer at købe en tlf. med abb. ved dette selskab - nogen der har
gode/dårlige erfaringer?

- SImon



 
 
Michael Madsen (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Michael Madsen


Dato : 27-03-01 18:44

Jeg har 2 telefoner hos dem og jeg har ikke noget at klage over.

Michael
Simon <mrsmooth@privat.dk> skrev i en news:99q9ne$q4s$1@news.net.uni-c.dk...
> Overvejer at købe en tlf. med abb. ved dette selskab - nogen der har
> gode/dårlige erfaringer?
>
> - SImon
>
>



Erland Stig Bredgaar~ (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Erland Stig Bredgaar~


Dato : 27-03-01 22:01

"Simon" <mrsmooth@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejer at købe en tlf. med abb. ved dette selskab - nogen der har
> gode/dårlige erfaringer?

Du skal være meget opmærksom på, om dine regninger er korrekte -
TeleFona har (haft?) store problemer med deres faktureringer. De har
sendt mig mindst én åbenlyst forkert (og for stor) opkrævning, som
først blev rettet efter længere 'forhandling'. Deres bogholderi
erkendte i den forbindelse over for mig, at de havde store problemer
med deres faktureringssystem, og at jeg langt fra var den eneste, der
havde fået forkert opkrævning. De måtte samtidig indrømme, at det kun
var fordi jeg selv havde opdaget fejlen, at min faktura blev rettet.

Hvis du sørger for altid selv at holde nøje øje med dit forbrug og at
holde dem 'i kort snor' kan det vel godt gå i et halvt års tid, indtil
du kan skifte til et ordentligt teleselskab - selv har jeg nu skiftet
til Telmore og er godt tilfreds

Erland


Martin Schultz (28-03-2001)
Kommentar
Fra : Martin Schultz


Dato : 28-03-01 22:20

On Tue, 27 Mar 2001 16:56:30 +0200, "Simon" <mrsmooth@privat.dk>
wrote:

>Overvejer at købe en tlf. med abb. ved dette selskab - nogen der har
>gode/dårlige erfaringer?
>
>- SImon
>
Kun gode erfaringer. Særdeles god og venlig support.

hi-tech (31-03-2001)
Kommentar
Fra : hi-tech


Dato : 31-03-01 17:44

Jeg mener at det er rarest at kende de dårlige sider, så det vil jeg
koncentrere mig om:
De har ikke noget gratis-nummer, og altid ventetid - lidt surt!
Der er en del fejl i deres systemer - jeg fik tilsendt forkert kodeord til
min telefonakonto, problemer med sim, m.m.
Lidt ringe service - holder ikke hvad de lover i forbindelse med at vende
tilbage til en, ved ikke særlig meget, m.m.

....men ok, det er også et nyt selskab!


"Simon" <mrsmooth@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:99q9ne$q4s$1@news.net.uni-c.dk...
> Overvejer at købe en tlf. med abb. ved dette selskab - nogen der har
> gode/dårlige erfaringer?
>
> - SImon
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408625
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste