net fra Dos promt (boot disk)
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 24-05-03 07:59

OK det her er sikket et spørgsmål som er blevet stillet før så hvis jeg bare
får et dansk link er det OK

Men hvad skal jeg have på en Boot disk for at kunne få netværks forbindelse

Jeg bruger Win95 og 98

en lille eksempel med config.sys og autoexec.bat ville være fed!

Jeg takker påforhånd for svar

--
Hilsen Kai
som er gådet over til kai@abou.dk

WWW.ABOU.DK

Fra : Jens

Dato : 24-05-03 14:00

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forbindelse

> Jeg bruger Win95 og 98
>
> en lille eksempel med config.sys og autoexec.bat ville være fed!

Hvorfor ikke bare benytte en allerede eksisterende CD ? Prøv
http://www.bootcd.dk

> Jeg takker påforhånd for svar

Du er velkommen!

Jens

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 24-05-03 16:21

hvor viste du fra det var det jeg ville arbejde hen mod
den skal prøves

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-05-03 14:27

Kai L J Rasmussen wrote:

> Men hvad skal jeg have på en Boot disk for at kunne få netværks forbindelse
>
> Jeg bruger Win95 og 98

Hvilken type netværk vil du gerne i kontakt med? Vil du have
kontakt med en Novell server, har du brug for at kunne kontakte
din router så du kan komme på internettet, har du brug for at
kunne hente data fra en windows 98 maskine? Hvad er dit behov?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 24-05-03 16:20

At lave forbindelse mellem de forskellige WIN95 og 98 PCer .....
Det skal jeg lige have styr på først INDEN jeg går vidder med andre sjove
ting

Fra : jens

Dato : 24-05-03 19:15

> --
> Hilsen Kai
> som er gådet over til kai@abou.dk
>
> WWW.ABOU.DK

Er det nødvendigt at medtage 10 liniers signatur. ?

Mvh Jens

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-05-03 20:06

jens wrote:

> Er det nødvendigt at medtage 10 liniers signatur. ?

Er det nødvendigt at citere 10 liniers signatur?? To gange??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 24-05-03 20:05

Kai L J Rasmussen wrote:

> At lave forbindelse mellem de forskellige WIN95 og 98 PCer .....
> Det skal jeg lige have styr på først INDEN jeg går vidder med andre sjove
> ting

Hvis du har win 95 og 98 på maskinerne, hvad skal du så med en dos
boot-diskette??

Hvis du har cdromdrev i den maskine du gerne vil have på nettet,
så har du jo kun brug for en bootdisk der kan skabe kontakt til
cdromdrevet. Hvis du har brug for netværksunderstøttelsen på
bootdisken er det nærliggende at tro at det er fordi du ikke har
cdromdrev, men gerne vil hive installationsfilerne over fra en
anden maskine. Af den grund spurgte jeg hvilken maskine du ønskede
at henter filer fra, det har betydning for hvilke protokoller
bootdisken skal understøtte.. Andet var der såmænd ikke i
spørgsmålet..

--
Hygge..
Thomas

Fra : jens

Dato : 24-05-03 19:14

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse

> --
> Hilsen Kai
> som er gådet over til kai@abou.dk
>
> WWW.ABOU.DK

Er 10 liniers signatur nødvendig ?

Mvh Jens

Fra : Troels Jensen

Dato : 24-05-03 19:40

"jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er 10 liniers signatur nødvendig ?

Er det nødvendigt at sende dem til gruppen to gange mere?

Troels

Fra : jens

Dato : 24-05-03 19:53

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> "jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det nødvendigt at sende dem til gruppen to gange mere?
>
> Troels

Ja.
For jeg er sur idag.

Mvh Jens

Fra : Troels Jensen

Dato : 24-05-03 20:10

"jens" <mkg2@jellingnet.dk> wrote in message

> Ja.
> For jeg er sur idag.

OK - men kunne du ikke sparke hunden eller banke konen istedet (C:

- Eller gør som mig, når jeg har det sådan; tænk lidt over dem, der har det
værre end dig selv........

Hilsen - og (fortsat) god lørdag
Troels

Fra : jens

Dato : 24-05-03 20:12

> OK - men kunne du ikke sparke hunden eller banke konen istedet (C:

Er prøvet, dur ikke, hunden bider igen, og konen smører ikke min madpakke i
en uge.

> - Eller gør som mig, når jeg har det sådan; tænk lidt over dem, der har
det
> værre end dig selv........

Hvem skulle det være ?

> Hilsen - og (fortsat) god lørdag