Logomanager
Fra : Carsten Riis

Dato : 27-03-01 15:49

Hejsa alle

Nå leger jeg lidt med Logomanager 1.1.9
Og der kan man jo sende ringetoner til mobilen pr. SMS.
De sms-beskeder de sendes vel ligesom beskeder gør på
http://www.besked.dk altså gratis. Ik' Eller har jeg misforstået noget?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : Møgelmose

Dato : 27-03-01 21:38

De sendes over din telefon på din regning... SmartSms er også kommet til
ISDN, Kabel, (A)DSL osv.
Men jeg bruger alligevel logomanager...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Devast8or

Dato : 28-03-01 14:27

Men du skal lige være opmærksom på hvilken server du ringer op til når du
skal sende. SmartSMS stod per default til at ringe op til en server i
tyskland uden at jeg var opmærksom på det, så de tre-fire første gange jeg
sendte logoer blev det vist lidt dyrere. Har dog ikke fået regningen endnu,
men det kan ikke være så meget, da kun tager ca. 10 sek.

Devast8or

Fra : Michael Hewalo

Dato : 28-03-01 18:09

Hej

Hvor får jeg SmartSms til ISDN henne ?

M.H.

Fra : Erik Einum

Dato : 28-03-01 00:45

"Carsten Riis" <carstenr@groenjord.dk> skrev
> [...]
> Og der kan man jo sende ringetoner til mobilen pr. SMS.
> De sms-beskeder de sendes vel ligesom beskeder gør på

Alt du sender fra LogoManager går via tlf som er tilkoblet PC, så det går
vanlig takst for den som sender. (En SMS for gruppelogo, operatørlogo
(standard størrelse), ringetone og visittkort. To SMS for operatørlogo
(stor: 6210, 6250, 7110). To-tre SMS for bildemelding. For tekst-SMS så er
det avhengig av hvor langt du skriver (programmet forteller hvor mange deler
SMSen er delt opp i).) Men det koster ingenting for mottager, som enkelte
tjenester gjør. Og det koster selvsagt ingenting hvis du laster opp direkte
fra PC til din egen tlf.

--
///Mvh. EE

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-03-01 07:23

Erik Einum wrote:

>.... Og det koster selvsagt ingenting hvis du laster opp direkte
> fra PC til din egen tlf.

Jamen, det vil jeg så ta' og gøre fremover

Tak for hjælpen

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine