Mobiludbyder
Fra : KO

Dato : 27-03-01 15:31

Hvorhenne finder jeg ud af, hvilket selskab et mobilnummer hører under?

Fra : Mark Beaumont

Dato : 27-03-01 15:42

"KO" <kim.olsen@email.dk> skrev
> Hvorhenne finder jeg ud af, hvilket selskab et mobilnummer hører under?

Du kan finde en oversigt over nummerserier på f.eks:
http://www.mobilsiden.dk/2000/tips/nummerserier.shtml
eller http://www.tst.dk

Vh Mark

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-01 20:00

"Mark Beaumont" <dkbeaumont@hotmail.com> wrote in message

> "KO" <kim.olsen@email.dk> skrev
>
> Du kan finde en oversigt over nummerserier på f.eks:
> http://www.mobilsiden.dk/2000/tips/nummerserier.shtml
> eller http://www.tst.dk

men det holder jo ikke altid stik..

Fx. er der mange selskaber, som bruger TDC´s net, og derfor har deres
numreserier.. Og derfor står der også inde på TST´s hjemmeside, at det er
et TDC nummer,,, selvom det fx. er et Worldonline nummer.