Hvilken tegnefilm?
Fra : Henrik Petersen

Dato : 23-05-03 18:23

Er er en udfordring til alle jer filmglade folk rundt om i landet...
Jeg leder efter navnet på en gammel tegnefilm som jeg så i min barndom.
Desværre kan jeg ikke huske så meget fra den andet end:
Den foregår under jorden i en vist nok noget hærget verden. De er i hvert
fald inde i en undergrundsbane, hvor de bliver jagtet af nogle
"rottemennesker" eller lignende.
Der er på et tidspunkt hvor de står på kanten af en klippe, igen under
jorden, og kan se ned til en masse lava.
Den ene er døvstum.
Der er en masse orange i rigtig varme nuancer...

Håber nogen kan genkende tegnefilmen, og kan huske navnet på den..

mvh
Henrik

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 23-05-03 18:34

Henrik Petersen wrote:

> [...]
> De er i hvert fald inde i en undergrundsbane, hvor de bliver
> jagtet af nogle "rottemennesker" eller lignende.

"Strit og Stumme" fra 1987?
--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 23-05-03 18:35

http://fp.image.dk/fpeplaschke/strit.htm

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Fra : Henrik Petersen

Dato : 24-05-03 11:02

Ja, det er lige netop den! Billederne vækker jo gamle minder...
Mange tak!
mvh
Henrik

Fra : J.O.H

Dato : 24-05-03 15:03

"Henrik Petersen" <henrik_s-pnospam@get2net.dk> wrote in message
> Ja, det er lige netop den! Billederne vækker jo gamle minder...
> Mange tak!
> mvh
> Henrik

Mums-fili-baba!

Fra : Bitbucket

Dato : 23-05-03 18:35

> [...]

> Der er en masse orange i rigtig varme nuancer...
>
> Håber nogen kan genkende tegnefilmen, og kan huske navnet på den..

Jeg forestiller mig det kunne være denneher:

http://us.imdb.com/Title?0084649
global village idiots. - Paul Ginsparg.